Waar moet ik op letten? Rolex Submariner 16610

Ziet goed uit. Jammer dat hij geen drilled lugs heeft. Mijn 14060M heb ik ook bij hem gekocht.

Prima verkoper.

Oeeh… :sunglasses:

13 likes

Ik praat niet met je tot je weer een fatsoenlijke avatar hebt. Pick one: hier

9 likes

Big Change! Geeft wellicht wel wat rust met wat minder :slight_smile:

1 like

Exact!

De late 16610’s zeker wel…

3 likes

Ziet er zonder meer prima uit als je deze specifieke ref. Zoekt. Voor dat geld zou ik persoonlijk liever een ceramic sub kopen

3 likes

Ziet er mooi uit !!

2 likes

Die ga ik ook passen maandag. Mijn eerste idee was ook een 116610 mede door de bezel en het glidelock systeem. Maar ik ben bang dat ie wat groot is voor mijn pols. Dus ik ga ze beide passen maandag :+1:

Zou zeker beide proberen, significant verschil qua look & feel

3 likes

Waarom?
Dit is waarschijnlijk hoe Hans er nu uit ziet na zo’n tijd onder de grond…

Ter overweging: https://www.crownguard.com/collection/2029/rolex-submariner-16610-40mm.html

En:

https://www.crownguard.com/collection/1977/rolex-submariner-16610-40mm.html

2 likes

Thanx! Heb ze gezien inderdaad. Ook weinig mee mis

2 likes

:sunglasses:

1 like

Als het een betrouwbare handelaar is ben je al goed op weg. Buy the seller is toch vaak een goede raadsheer. Voor dit geld zou ik zelf een laten 2009/2010 willen hebben of een 116610. Beide 40mm maar ik vind de nieuwe fijner, niet perse mooier. Robuuster, fijnere band en keramische bezel. Allemaal persoonlijk uiteraard.

1 like

Lekker bezig Jacob. Beide zijn top. Denk niet dat je bang hoeft te zijn dat de ceramic sub te groot is. Je hebt ook de speedy toch? Persoonlijk zou ik lekker voor de 116610 gaan. Met temperaturen als deze zal je de gildelock erg waarderen :+1:t2:

Plaatje dr bij dan maar?

6 likes

Laat je niet gek maken :smile:
Een recent geservicede vintage Sub is cool. Go for it hahah.

Pol dan maar?

  • Vintage Sub
  • New Sub

0 stemmers

1 like

@Cash laat zich niet zo snel gek maken. :+1:

3 likes

Hee leuk ding. Ik denk dat ik hem morgenvroeg ophaal. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Waarom verkies je een 2009/2010 boven een versie van 2008? Qua model geen verschil lijkt me.

Daarom ook maar even passen maandag. Kan ik ze mooi naast elkaar zien!

Klopt, die heb ik ook. Die vind ik zelf ook prima draagbaar op mijn smalle pols.