Waar moet ik op letten?

Een tijd terug heb ik hier hulp gevraagd over het vinden van de beste prijs voor een IWC Portuguese Automatic. Inmiddels ben ik overgegaan tot aanschaf en dankzij jullie hulp een mooie prijs kunnen regelen.

Nu vond ik het wat ‘eng’ om hem op te laten sturen (en eerst te betalen), gaat toch om een flink bedrag en het is de eerste keer voor mij. Ik ga hem donderdag gewoon ophalen en reken dan ter plekke af. Volgens hun zeggen is het allemaal in orde, nieuw horloge, alle documentatie e.d. erbij.

Kunnen jullie aangeven waar ik speciaal op moet letten ? Waaraan kan ik zien dat het origineel en nieuw is ? Deze internet tussenpersonen zijn erg betrouwbaar, zie ik aan alle reactie hier op het forum, dus het zal wel goed zitten, maar nogmaals, het is een fors bedrag. Hoe werkt het eigenlijk, waar kopen zij die horloges nou in en waar zit hun winstmarge dan in ? Dank !

Als het een vertrouwde , bekende handelaar is hoef je niet bang te zijn.als die de boel zou belazeren was hij al geen handelaar meer. Zij kopen meestal van officiele dealers die voorraad kwijt willen en krijgen dan forse kortingen. Jij krijgt dan gewoon een wat minder forse korting. Verschil is voor de handelaar.

Welke leverancier? Lex Watches en Interwatches kun je in ieder geval vertrouwen dus als het uit die hoek moet komen dan hoef je je net druk te maken.

Als het goed is heb je het horloge opgehaald. Hoe is het gegaan?

Inderdaad, inmiddels opgehaald bij Lex Watches. En alles prima en vol vertrouwen gegaan. Het blijkt een horloge uit Spanje te zijn, alles zeer professioneel.

Prachtige aankoop! Welke kleurcombinatie?

Zwart leer, witte wijzerplaat en goudgele cijfers :wink:

In één woord: schitterend!

Foto’s? Zijn we dol op hier!

Veel plezier ervan!

Groet, Matthijs

Geeft ie ook de Spaanse tijd aan? #danmoeteroptermijntochgeldbij