Hoi…ik wil eigenlijk een Breitling aanschaffen…de "zgn.duikershorloges " vind ik mooi
Een hele grote beurs heb ik niet kan ong .3000 euro eraan uitgeven.wil wel nieuwe kopen en in ieder geval een automaat. Beste mensen hebben jullie een idee wat een goede dealer is…midden in nederland
Eugene van Baal in oost midden onder nederland. Maar waarom nieuw? Er komt hier zoveel moois, net nieuw (de kop eraf, zeg maar) op HF voorbij…
Maar, eigen vrije keus uiteraard.
Omdat iemand die kop eraf moet halen voor ons.
Inderdaad, ik zeg dus: Gewoon nieuw bij Eugene van Baal.
Bij William Wien kan je ook alle Breitlings nieuw krijgen (weliswaar op bestelling) en met een heel leuke korting.
Je kunt ook bij Wwwatches kijken. William kan wat voor je bestellen als je weet wat je zoekt.
S&C den Bosch heeft ze in de sale.
Voor een Breitling moet je naar dé Breitling dealer van Nederland Eugene van Baal.
Vragen naar Peter, hij is de eigenaar, een toppertje. Ik kom er al jaren. Doe m de groeten.
Daar sluit ik me volledig bij aan! Alhoewel ik ook graag een keer in velp wil gaan kijken
Als we hem de groeten doen van Superocean zal hij wel weten wie we bedoelen
maar wel als je zegt ‘Avenger Bandit met blauw lederen band’
Jammer dat je niet op kan zoeken wat ze in de aanbieding hebben. Beetje te ver voor mij op op de gok te rijden.
Gewoon even bellen of mailen wat er in een bepaalde prijsklasse staat
Inderdaad even bellen, ik ben er vandaag geweest na gebeld te hebben. Heel vriendelijk personeel
Zoals al eerder gezegd… Gewoon een ritje naar Nijmegen (Eugene van Baal) maken! Ik heb meerdere horloges gekocht bij Peter en hij neemt ruimschoots de tijd voor je (andere personeelsleden overigens ook). Peter is kundig, vriendelijk, geïnteresseerd en goed op de hoogte wat er op horloge gebied te halen valt. Daarbij heeft hij vrijwel elke Breitling (of Omega) wel op voorraad.
Als je er naartoe gaat, doe Peter ook de vriendelijke groeten van mij!
Je bent al maanden aan het zoeken naar een Breitling toch!? Zon rit kan erg verhelderend zijn!
Foto’s ergens? niet voor de military band gegaan?
Wat mij betreft ook een super combi!
Persoonlijk vindt ik die military band niet mooi + plus de sluiting is geweldig qua verstellen
maar is groot en zo kwetsbaar voor krassen, en dat wordt gewoon op den duur lelijk.
Vandaar gekozen voor een gewaagde kleur band, met clipsluiting.
Leuk man! grappig te lezen dat ook jij zo blij bent met Peter! Zegt genoeg.