Deze GMT heeft mijn aandacht getrokken, weet iemand nog een juwelier in Nederland of betrouwbare webshop waar deze nog te koop is.
Of is er iemand hier op HF die deze wil verkopen.
Alvast bedankt voor de tips.
Deze GMT heeft mijn aandacht getrokken, weet iemand nog een juwelier in Nederland of betrouwbare webshop waar deze nog te koop is.
Ik dacht Zalando!
Heb al een hoop webshops bekeken overal uitverkocht voor de zekerheid daar nog eens kijken
Nope ook niet.
Leuk ding!
Heeft wel wat weg van een Tudor, maar dan met een best wel lekkere prijs.
Misschien Timex even een mailtje sturen. Hebben zij niet ook een eigen webwinkeltje?
PS Is het niet handiger deze even in “Gezocht” te zetten, dan krijg je wellicht wat meer gerichte aandacht …
Gedaan
Overal uitverkocht, een leuke beater gmt voor weinig.
Zeker!
Ik zit al even voor je te googlen op het referentienummer enne, nu wil ik 'm ook …
Als je m vindt bestel er dan maar 2
Potje is leeg! Dus als ik hem ergens tegenkom, dan is ie voor jou.
Notificatie aanzetten op de Timex.eu website krijg je vanzelf een mail als deze topper weer beschikbaar is
Al gedaan
Heb zelf al rondgekeken maar zie overal uitverkocht.
Heb volgens mij ook alles al gehad
Ik loer ook al een tijdje naar deze toffe gmt. Stond onlangs te koop voor € 356 bij secret sales. Kan mezelf nu nog voor het hoofd slaan, dat ik niet direct heb geacteerd
Hahaha daar had ik ook al gekeken.
Toen die net uit was dacht ik " leuk " maar verder niets meer aan gedacht.
Nu op zoek naar iets leuks en deze stond nog bij mijn screenshots. Niet gedacht dat dit model zo snel uitverkocht zou zijn overal.
Jammer man!
Bij deze toch bijzondere uitgaven van Timex moet je als de kippen bij zijn, anders zijn ze foetsie.
Is echt zo. Worden in gelimiteerde aantallen telkens opnieuw in de markt gezet. Gaan in begin als zoete broodjes. Als de snelheid eruit gaat, is de markt verzadigd en kan het model ook zo weer verdwijnen. Voor deze lig ik op de loer. En ik ben ondertussen niet meer alleen
Ik snap dat jullie deze graag willen hebben… hij is echt leuk namelijk. Ook al heeft hij zijn knappe looks ‘geleend’ van zijn Tudor neefje waarvan jullie ook fan zijn .
En nee, ik zet hem (nog) niet te koop
Hij bevalt dus goed Otto?
Vaak kan ik modellen die uitgelopen zijn nog wel bij jomashop vinden, daar al gekeken?