Is echt zo. Worden in gelimiteerde aantallen telkens opnieuw in de markt gezet. Gaan in begin als zoete broodjes. Als de snelheid eruit gaat, is de markt verzadigd en kan het model ook zo weer verdwijnen. Voor deze lig ik op de loer. En ik ben ondertussen niet meer alleen
Ik snap dat jullie deze graag willen hebben… hij is echt leuk namelijk. Ook al heeft hij zijn knappe looks ‘geleend’ van zijn Tudor neefje waarvan jullie ook fan zijn .
En nee, ik zet hem (nog) niet te koop
Hij bevalt dus goed Otto?
Vaak kan ik modellen die uitgelopen zijn nog wel bij jomashop vinden, daar al gekeken?
Jazeker! Al is hij -in rotatie- mss slechts maar 3x gedragen sinds de aanschaf….
Maar je moet geen kwaliteit verwachten alsof je een Tudor in handen hebt. Het is allemaal wat minder verfijnd en heeft minder body. Toch is het een leuk ding met een toffe kleur/vorm twist. Als je hem ergens op de kop kunt tikken, zeker doen.
Je kan het proberen op een buitenlandse amazon. In duitsland staan er verschillende zag alleen niet zo snel dit model
Horloge nl staat bij binnenkort weer op voorraad. Rotterdam dus in de buurt.
Email sturen en je ontvangt een mail als hij op voorraad is.
Of even bellen…
Klopt heb ik gedaan
is wel duurder …
https://www.chrono24.fr/timex/tw2w53000--id38591253.htm?searchHash=1724d947_k60Cc9&pos=1
het is een privépersoon, misschien onderhandelbaar
En buiten de EU dus nog btw erbij rekenen.
Boven list betalen voor een nieuwe Timex
Het moet niet gekker worden. Maar wel bedankt voor de tip natuurlijk
Ook nog vindt de Timex leuk , maar ook weer niet zo leuk.
Het kan nog gekker
https://chrono24.app/timex/marlin-jet-170th-anniversary--id38158308.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Voor de liefhebbers, deze Timex is weer leverbaar.
Ik heb inmiddels een andere keuze gemaakt.
Ouwe draaikont
Kijk! Gefeliciteerd!!! The Real deal Ik ben benieuwd of dit een blijver wordt.
Is al weer verkocht
Beter …
Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.