Waar op letten aanschaf tudor prince day date

Waar op letten bij aanschaf tudor dat date.
Zie veel verschillende modellen.
En meeste uit Azië

Mooi topic, leuk stukje tekst, en ook tof dat de moeite genomen is om de vraag even netjes te stellen. I approve. :rofl:

Waar je op moet letten is dat hij echt is, technisch in orde is, en van een goede verkoper komt. Maar dat is zo generiek dat het belachelijk wordt. :slight_smile:

Kun je wat specifieker zijn? Wat heb je op het oog, heb je voorbeeldfoto’s en misschien zelfs een referentie waar je naar kijkt?

7 likes

Of de tijd datum en dag goed staat.

2 likes

Of ie links of rechtshandig is.

1 like

Day date

Ben me aan het oriënteren.
De bi color ook super mooi
Wel met de fluted bezel
En zijn ze er in verschillende maten
36 enz
En ja kan een hele lap Tex schrijven,maar vraag is simpel en kort dus

Of om uwe enkel kan ok

1 like

Hoppa een vrijdag topic :partying_face:

7 likes

Nee, dat is hij niet. Als je niet nadenkt over de vraag krijg je ook generieke kut antwoorden of je krijgt lolbroeken.

Kom op man, wat bedoel je nou eigenlijk? Een Prince Oysterdate? Of een Oyster Day Date? Doe eens een foto van iets wat je zou kunnen overwegen.

Intussen is daar al een en ander over gezegd. Hier, bijvoorbeeld. Veel plezier met lezen:

https://www.watchuseek.com/threads/thinking-about-buying-a-tudor-prince-oysterdate-day-date.984845/

4 likes

Bij deze
Gevraagd waar op te letten,tudor prince day date.
Aan ervaring deskundigen,die er ervaring mee hebben.

Oyester
En dank je voor de link

Das waar lol broeken krijg je dan.

Dat je niet het logo als een lachende nar gaat zien, want dan is je plezier weg

1 like

Heel scherp :+1:

2 likes

Er staat er momenteel eentje te koop ook hier op het forum in bi-colour met fluted bezel.
Dan hoef je niet in Azië te kopen.

1 like

Dank je klopt had hem gezien zeer mooi maar net wat boven budget

1 like

Hou er rekening mee dat er import kosten zijn bij bestellen in Azië…

De datejust is 34mm en de dateday zoals Tudor deze noemt is 36mm.

Als je deze van op hf al boven budget is, dan vrees ik dat je eraan bent voor de moeite want goedkoper ga je ze niet echt vinden. De 34mm is iets goedkoper maar minder populair door de maat.

Nieuw kan je ze vinden in Denemarken, bij yourwatches.dk had ik destijds de mijne gekocht.

Een foto voor de sfeer :sweat_smile::sunglasses::

4 likes

Top dit is nou is het antwoord waar ik wat mee kan .klopt btw tax enz wist ik .
En dank je voor info in verband maat .
Top deze word zeer gewaardeerd top :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

Ik zou vooral opletten of het een volle set is die niet al te oud is. Het model is tot 2019 geproduceerd, en er zijn een hoop vanuit Hongkong naar Europa gekomen.

Full set, met doos, garantie kaart, alles erbij.

Vaak vragen grijze dealers rond de 2500 voor een date+day waarvan de historie onbekend is, met een gooi naar het bouwjaar, vaak een 20 jaar oud… terwijl je voor dat geld, of een heel klein beetje meer, met goed zoeken ook een volle set kan vinden die vaak veel jonger is.

1 like

Dank je
Ja ben al lang aan het neuzen en kom zo veel verschillende tegen .
En Ful setje is altijd beter .
En klopt ja veel verschillende prijzen ook
En u ook bedankt voor het fijne antwoord :+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like