Exact deze versie wil je idd, de mooiste Vooral de matte wijzerplaat maakt het grootste verschil, de andere variant is eentje met sunburst plaat en volgens mij het nieuwe logo. Die wil je niet, want die sunburst plaat is heel opvallend, en het horloge is door zijn vorm en grootte / dikte al opvallend genoeg Referentienummer was toen CAW211P.FC6356.
Spijt dat ik hem verkocht heb, maar moest eruit om een (deel van een) grail te kunnen financieren. Inmiddels is de Monaco een stuk duurder geworden helaas.
Dat dus. Als je voor de OG gaat. Er zijn ook veel modernere interpretaties, die ook gaaf zijn. Maar als je er een wilt die dichtbij het origineel komt, wil je deze idd.
@MarkusvdV Dit dus. Ik heb 'm ook gehad en dat was uiteindelijk door geciteerde oorzaken geen succes. Mijn advies: ga passen en laat je niet misleiden door je enthousiasme. Te groot is te groot en te dik is te dik en dat geldt ook voor de vorm, vierkant moet je passen zeg maar.
Jaaaaa zeker even passen, en gewoon 10 minuten om de pols houden. Ervaring is namelijk wel dat ie de eerste minuut wat groot over komt, maar naar mate je hem om hebt, kleiner begint te ogen.
De Tag Heuer Monaco, geen mooiere horloge dacht ik. Totdat ik mijn ideale Monaco Gulf rond de pols sloeg. Als je er naar keek was het liefde op het eerste gezicht maar toen ik hem op de pols had en ik droeg hem in zonlicht dan was het… nee… nee toch niet. Heel vreemd want een cal 5 (als ik me niet vergis) die ik eerder had gepast beviel me enorm goed.