Waar seamaster 300M kopen

bezit al 5 jaar een hamilton khaki en ben er best tevreden over, doch het kriebelt.
De seamaster 300M, automaat, vind ik bloedmooi (sober, strak, niet te zwaar en toch uitstraling) en staat dan ook al een tijdje bovenaan mijn verlanglijstje. het prijskaartje is er ook naar maar waarschijnlijk wel gerechtvaardigd.of niet? in antwerpen betaal je toch al snel 2300 à 2500€.
nu mijn vraagje : eind dit jaar trek ik voor twee weken naar de caraieben (curacau, bonair, porte rico, grenada,…) is het de moeite waard onderweg (tax free) of ter plaatse een omega aan te schaffen. of kan ik deze toch beter op het thuisfront aankopen. ben zelf heel tevreden over “mijn” juwelier in antwerpen, met name Tensen. heeft mij huidige horloge een onderhoudsbeurt gegegeven waarna deze perfect loopt. Max. 5 sec verschil op 2 weken wat voordien niet leek te lukken bij de juwelier waar ik het 5 jaar terug had aangekocht.
graag jullie mening als kenners, is toch geen aankoop die je iedere dag doet…

Tax free scheelt je wellicht 20%. Met een beetje zoeken krijg je die korting (of meer) ook hier. En je loopt niet het risico om gepakt te worden bij de douane.

Moet het een nieuwe zijn?

Twedehands vind je ze op marktplaats.

Ze zijn wel een paar jaar oud , maar wel stukke goedkoper dan een nieuwe.

Ovegens zien ze er perfect uit.

.357 magnum

idd, 20% is wel wat maar het risico bij de douane mag je ook niet vergeten.
zijn uurwerken in nederland beter koop dan in belgie? of kun je er beter onderhandelen dan bij ons?
enja heb liefst een nieuwe, is het enige sieraad dat ik draag…en de nieuwe serie van JB maar dan zonder het OO7 embleem lijkt me wel mooi.
wel straf dat het uurwerk met embleem een pak duurder is, bezitten toch beide het zelfde binnenwerk?

Nederland of Belgie maakt niet uit. Het gaat erom bij wie je uitkomt en hoe je het aanpakt. Overigens is een betrouwbare verkoper vaak belangrijker dan nog weer 50 Euro minder.
Het binnenerkt is overigens identiek.

Dit is volgens mij het goedkoopste in Nederland. http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=204&Itemid=6

Daar ga je hem in Verweggistan niet voor vinden :)!

de prijsstelling ziet er idd interessant uit, ga dit morgen vgl in antwerpen.
op deze foto’s ziet hij er nog mooier uit dan de officiële www van omega.
nl. bronskleurige inleg van logo.
alvast bedankt voor jullie moeite