Waar service vintage Heuer

Beste leden,

Ik heb een horloge van mijn opa die ik graag zou willen opknappen. Het horloge is een Heuer 2547 en ik heb begrepen dat dit een waardevol horloge kan zijn. Ik zou het horloge graag laten opknappen/ servicen. Ik ben een leek en heb geen idee waar ik het beste heen kan. Ik woon in de regio van Den Haag en heb al wat gegoogled. Hebben jullie tips of adviezen waar ik het beste heen kan?

Groetjes Twan

18 likes

Wauw heel gaaf!
Nico Rijsman uit Culemborg is wellicht een optie.

3 likes

Of Wesselink en V in Alkmaar

1 like

@Tempusuurwerktechniek is een aanrader voor vintage horloges zoals deze!

1 like

Echt een heel gaaf horloge in uitzonderlijke conditie. Wil je het horloge laten servicen om zelf te gaan dragen of om het daarna te verkopen?

1 like

Ik denk houden, ik ben benieuwd wat zo’n service inhoud en wat zoiets normaal gesproken kost!

1 like

@Floris155 even contacteren :+1::+1: ook tag heuer gecertificeerd

1 like

Prachtig horloge! Nico Rijsman is inderdaad een aanrader. Zuinig op zijn!

1 like

Nooit wegdoen! Waardevol en waarschijnlijk ook emotionele waarde. Mooi om door te geven in de familie, zo heb ik er ook één waarvan ik nu de 4e generatie ben.

2 likes

Horloge van je opa?
Houden natuurlijk zodat het blijft in de famiilie en later wordt doorgeven aan een nieuwe generatie :dizzy:

1 like

Gaaf! uurwerk is een Valjoux 72C ik denk dat je moet denken op 4/500 euro.

Heeft ook de zeldzame beads of rice band van GF(Gay freres)

Tof ding!

1 like

Exclusieve horlogemakers den Bosch

2 likes

Sow, wat een geweldig horloge! Je bent nieuw hier dus je zult de enthousiasme mogelijk lastig kunnen plaatsen, maar Jezus, wat een tof horloge om als erfstuk te ontvangen.

Tenzij je echt brood nodig hebt zou ik deze ook niet weg doen. Maarja…dat komt natuurlijk uit de mond van een horloge fanaat. Je opa had wel smaak zeg. Nice :ok_hand:. Vooral op die Gay freres band :heart_eyes:

Aanraders zijn al gegeven en er volgen vast wel meer.

1 like

@PeterLC - Rotterdam. Absolute aanrader!

2 likes

Prachtige Heuer. Nooit wegdoen is het devies

1 like

Wat is deze… de link der links nog niet gedeeld?

4 likes

Had jij deze laatst niet al 'n keer gepost? Kon het topic niet meer vinden.
Maar alsnog welkom en, het is al gezegd, gaaf en bijzonder horloge! Veel tips al hierboven, m.b.t. onderhoud. Dus dat moet helemaal goed komen, lijkt me. Hou je ons op de hoogte van het verloop, verder. Vinden we leuk. Succes en dan straks genieten!

1 like

Dat dacht ik dus ook.

1 like

Mooi horloge, ik heb mijn vintage Heuer laten servicen door Jan Ubels in Bredevoort, is wel wat ver weg, maar ik was zeer tevreden.

1 like

Dank voor het compliment, en heb toevallig net een relatief jonge 3-wijzer TH Monaco binnen voor service - maar echte vintage Heuer is voor mij te hoog gegrepen; daar ben ik heel eerlijk in. Dan werk ik mezelf in de nesten.

8 likes