Ik heb een horloge van mijn opa die ik graag zou willen opknappen. Het horloge is een Heuer 2547 en ik heb begrepen dat dit een waardevol horloge kan zijn. Ik zou het horloge graag laten opknappen/ servicen. Ik ben een leek en heb geen idee waar ik het beste heen kan. Ik woon in de regio van Den Haag en heb al wat gegoogled. Hebben jullie tips of adviezen waar ik het beste heen kan?
Nooit wegdoen! Waardevol en waarschijnlijk ook emotionele waarde. Mooi om door te geven in de familie, zo heb ik er ook één waarvan ik nu de 4e generatie ben.
Sow, wat een geweldig horloge! Je bent nieuw hier dus je zult de enthousiasme mogelijk lastig kunnen plaatsen, maar Jezus, wat een tof horloge om als erfstuk te ontvangen.
Tenzij je echt brood nodig hebt zou ik deze ook niet weg doen. Maarja…dat komt natuurlijk uit de mond van een horloge fanaat. Je opa had wel smaak zeg. Nice . Vooral op die Gay freres band
Aanraders zijn al gegeven en er volgen vast wel meer.
Had jij deze laatst niet al 'n keer gepost? Kon het topic niet meer vinden.
Maar alsnog welkom en, het is al gezegd, gaaf en bijzonder horloge! Veel tips al hierboven, m.b.t. onderhoud. Dus dat moet helemaal goed komen, lijkt me. Hou je ons op de hoogte van het verloop, verder. Vinden we leuk. Succes en dan straks genieten!
Dank voor het compliment, en heb toevallig net een relatief jonge 3-wijzer TH Monaco binnen voor service - maar echte vintage Heuer is voor mij te hoog gegrepen; daar ben ik heel eerlijk in. Dan werk ik mezelf in de nesten.