Laat ze maar weer lullen op dit forum. Sommige mensen moeten een apart forum starten onder de naam ‘watkanjebeterkopenforum’
Je hebt nu de P serie gedragen. Heb je ook de nieuwe M serie gezien? Voelde deze beter? Ik volg je topic met grote interessse. Heb bij de horloges van SevenFriday dat gevoel dat bij mij de drang tot kopen opwekt.
Dankjewel. De Tudor verkoop ik nu, wil weer eens wat anders. Wie weet koop ik een Submariner, die lonkt ook nog steeds.
De nieuwe jump hour heb ik in de etalage bekeken, maar die heeft de kroon aan de linkerkant en vond ik in real life minder mooi dan de P-serie. Er is sinds gisteren een nieuwe SevenFriday gelanceerd, waarbij alle opbrengsten naar het goede doel gaan.
Henkjan91 Schreef:
Dankjewel. De Tudor verkoop ik nu, wil weer eens
wat anders.
to flipper or not to flipper :+
de opmerkingen zijn denk ik voor de meesten niet bedoeld als betweterij, maar meer dat zij t zonde zouden vinden om afscheid te nemen v zo n mooie klok.
maar zoals je al zei, wie weet doe je ooit die 7fri weer weg voor n sub, en die wellicht voor n gs. zijn dr vast ook n paar dat dat laatste niet zouden doen. maar hey, ik denk dat ik namens de meerderheid spreek: your money, your decision!
Volgen mij zijn de 2 limited edition SevenFriday vrijwel identiek aan de P serie m.u.v de kleurstelling.
Deze 2 hebben een miyota uurwerk. Ik dacht zelfs de gehele P serie.