Waar SevenFriday kopen?

Sevenfriday vind ik echt wel kekke klokjes hebben. Omdat ik over ben naar vwo 6 :# wil ik mezelf in de watten leggen, dus wil hem wel binnen een week ofzo kopen.

Ik weet nog niet welk model ik wil. Waar is het merk Sevenfriday het goedkoopst? Bij een echte winkel in de Randstad koop ik het liefst. Juist omdat ik nog niet kan kiezen welk model ik wil, wil ik ze in het echt zien.

Je kan eens kijken bij Ace in Amsterdam of Brunott in Rotterdam Prijzen zijn overal hetzelfde.

ACE in Amsterdam… lekker gaan zitten en verwennen, ze hebben bijna alles op voorraad :slight_smile:

Ik zag ze ook bij een juwelier in het centrum van Zierikzee.

Steltman in Den Haag heeft ze ook.

Waar goedkoopst durf ik niet te zeggen.

Ja, die 7Friday zit fantastisch. Bij mijn Orisdealer eentje om de pols gehad. Ik ben benieuwd naar foto’s als je gekocht hebt :+

Dank voor de tips, van t weekend ga ik in A’dam kijken. En als het goed is ook kopen :~.

Ik zou lekker die pelagos houden…

Erik11 Schreef:

Ik zou lekker die pelagos houden…

+1

In Nijmegen zit een Eugene van Baal. Als je van service en een grote voorraad houdt dan moet je even de tijd nemen om er naartoe te rijden!

Hij vraagt voor de randstad. Antwoorden zijn al gegeven.
Succes dit weekend een ik ben benieuwd welke versie het word.

Henkjan91 Schreef:

Dank voor de tips, van t weekend ga ik in A’dam
kijken. En als het goed is ook kopen :~.

Als ik jou was, zou ik eerst bellen om te vragen hoeveel modellen ze hebben. Anders ga je voor niks. Sommige shops waar ik ze ben tegengekomen hebben een beperkte collectie.

Ben langs geweest, deze vond ik het mooist.

Heb niks gekocht, helaas. Als je hem met de hand opwindt, voelt het uurwerk goedkoop aan. Horloge zelf is wel helemaal top, behalve het Citizen uurwerk. Het is lastig, maar als er eentje met ETA uurwerk komt, bestel ik hem direct.

Ik heb hem nu al regelmatig eens voorbij zien komen maar… Ik vind het nog steeds niks…:frowning:
Gelukkig een persoonlijke mening .

Moet wel zeggen dat ik de opzet van het horloge dan wel weer origineel vind.

Pieter.

Kicken man, en de bronze die je om hebt is helemaal een aparte verschijning. De witte zou ik zeker links laten liggen.

Hij ligt idd ook links :smiley: :sunglasses:

Hahaha (tu)

En toch…

Niet te vergelijken met de Pelagos.
Ik begrijp werkelijk niet dat je die wegdoet, en zeker niet voor zo’n SevenFriday, waar ik bijna iets oneerbiedigs over zou zeggen…:wink:
Serieus, dat is toch geen vergelijking?

Dick

Nee geen vergelijking inderdaad. Ik snap het niet, maar dat hoeft ook niet. Iedereen zijn ding toch?

Lieuwedv Schreef:

Nee geen vergelijking inderdaad. Ik snap het niet,
maar dat hoeft ook niet. Iedereen zijn ding toch?

+1 Overigens vind ik de 7fri nog best leuk. De stalen versie vooral.