Waar spreken jullie af bij een verkoop?

Tot nu toe thuis (zowel als koper bij verkopers thuis als visa versa), een keer op een station in Amsterdam, was toen verkoper.

Met het verschil dat ik marktplaats kopers eerst over laat maken. wanneer het geld gestort is kunnen ze het klokje komen halen, thuis, werk, etc. Geld niet storten is geen klokje kopen, dat gaat eigenlijk altijd wel goed.

1 like

29 likes

Ook nog een optie inderdaad. Zit je ook niet te wachten op iemand die niet komt opdagen.

Ho eens even…

1 like

wat ben jij grappig. lekker ff iemand in twijfel trekken. Als ik dan toch een nepperd ben, wel ja dan ben ik vereerd met zoveel aandacht van wie voor zonder enige twijfel de nieuwe sherlock holmes moet zijn :joy:
Ik weet niet hoe het bij de rest hier van de forumleden gesteld is, maar ik en ook mijn man hebben idd nog veel vertrouwen in de medemens, zonder maak je de wereld kapot. En ja we zijn al een keer opgelicht maar of dat nu wil zeggen dat ik zomaar elk ander moet gaan wantrouwen, ff lekker een ander moet gaan in twijfel trekken op dit forum, nee dat is niet hoe wij in de wereld staan.

5 likes

Het was inderdaad bedoeld als een grapje. :v:

Dat is mooi. Ik ga ook altijd in eerste instantie uit van het beste. Dat had je in mijn geval ook wel mogen doen. :wink:

6 likes

Nou, ik niet hoor.

De medemens maakt de wereld kapot…

Neuh, vooral doorgaan.

Ok.
:zipper_mouth_face:

Ik heb ook wel eens bij Ikea, in het restaurant afgesproken. Gratis koffie :-), makkelijk parkeren, en altijd druk.

Geniaal! Vooral ‘s morgens. Elke sujet valt direct op tussen die oudjes!

Tenzij je te maken hebt met de Benidorm Bastards natuurlijk! :joy:

3 likes

Tenzij jij/ik/wij ook al een beetje grijs aan de slapen worden :slight_smile:

2 likes

Nee daar heb ik verf voor. Stel je Steven Segeal voor. Zoiets. :joy:

1 like

Fantastisch weer; hartstikke gaaf! :laughing::ok_hand:

1 like

:dancer:

Beetje tekenen in het OV in mijn schetsboekje.
Daarna ff door paint getrokken. :metal:

2 likes

Ik heb een tijd geleden een Speedmaster reduced van @Rolopalooza overgenomen, dit gebeurde midden in de zomer op een parkeerterrein van de McDo. Uitstekende plek want na de deal te hebben beklonken ben ik door de mcdrive gegaan om het te vieren :joy:

1 like

Maar in dat donkere hol was het wel gezellig!!!

1 like

Ik vind het knap. Buiten het tekenen- waar ik echt jaloers op ben :slightly_smiling_face:- moet je er ook nog iets mee uitbeelden, vertellen. De combinatie is mooi en jij kan dat. TOP! :+1::wink:

1 like

Veel wantrouwen in de medemens hier. Is spijtig genoeg vaak terecht. Heb al vele jaren geen horloge meer verkocht (heb nu één te koop maar die moet blijkbaar niemand).

Tussen 2010 en '12 heb ik wel vaak horloges verkocht, de te grote collectie wat uitgedund (die is nu weer veel te groot maar dat terzijde) en die zijn ze allemaal thuis komen bekijken, keuren en dan betaald. Geen enkele keer problemen mee gehad.

Al mijn auto’s heb ik ook gewoon thuis verkocht en daar gaat het dan toch over echt veel centjes. Tot nu toe ook daarmee alles prima gelopen.

:rofl:

1 like

Van der Valk: Altijd wel eentje redelijk in de regio, eerste uren vaak gratis parkeren (blijven toch Nederlanders, een horloge kopen van een paar duizend euro, en toch een klein geluksmomentje als je ziet staan ‘eerste twee uur gratis’ :stuck_out_tongue_winking_eye:), veilige omgeving en toch genoeg privacy, goede koffie; Wat wil een mens nog meer