Waar Squale 1545 kopen?

Nee hoor, die is prima.

De insert ziet er uit als een goedkope 90$ filepijnste aftermarket insert en de groeven zijn een stuk minder strak lijkt het. Weet niet hoe ze draaien verder en heb het horloge niet in mn vuistjes gehad. Maar op de fotos lijkt het verschil duidelijk.

Eens wat betreft de insert, die heb ik vervangen door eentje van eBay. Niet eens wat betreft de rest.

2 likes

Lekker je ongefundeerde mening rond blaten is jou toch ook niet vreemd :thinking::thinking:

Het is vaak een gefundeerde mening gebaseerd op ervaringen. Ik wil eerst een horloge in handen gehad hebben voordat ik zeg dat ze kut zijn.

Zoals de Speedmaster. Die heb ik vaak zat omgehad en die is echt kut.

4 likes

Ik zeg ook nergens dat ze heel kut zijn. Ik zeg dat ze niet beter zijn dan steinharts. Gebasseerd op plaatjes op het forum en wat ik er van gelezen heb.

ga jij maar lekker naar de maan lopen

2 likes

Je had er in mijn optiek wel meteen even bij mogen melden dat jou mening is

en niet op ervaring.
Daarbij denk ik dat Squale in dit soort modellen bij jou altijd de verliezers zijn gezien

Nogmaals, ik vind de Squale veel mooier en voor @AA-79 de mijne komt ook bij gnomon vandaan en moest €42 bij betalen om hem in ontvangst te mogen nemen.
De levering gaat lekker snel ook, dus je kan bij de brievenbus gaan zitten nadat je besteld hebt. Ik zeg DOEN.

TS volgens mij niet per se want hij twijfelt tussen de squale en steinhart. Helemaal met de huidige euro/dollar koers is buiten de EU kopen een dure grap. :wink:

Wat is het prijsverschil dan?
Is dat serieus groots?

Zelf vind ik dat dan wel een minder belangrijk detail.
De mooiste is degene die je koopt .

400 vs 550-600 volgens mij. Wel een slok op een borrel.

1 like

Het gaat erom waar ie hem kan kopen toch? Niet wat wij ervan vinden.

2 likes

Was geen poll gestart door mij maar door een ander…:wink:

De vraag was puur waar de Squale aan te kopen is.

1 like

Heerlijk ja :joy:

1 like