41 mm. fliegerd.
Mjaaa maar met 16,5cm heb ik dan ook erg kleine polsen
Ik heb besloten het horloge te houden en woon in de regio Assen. Als je het in het echt wil zien ben je welkom.
Zeer fraai! De Crosshairs op de subdial doen het wel goed! Ik ben erg tevreden over deze, ondanks te weinig draagtijd
Geil.
Dat topic is net zo oud als Stowa’s beleid om on-line te verkopen. Ik vind het gepast.
KS complicatie zit te dicht op de centrale as, uit balans, niet doen.
Clean als het maar kan, en met een automaatje, wat lekkerder is dan de handwinders van de KS. Da’s Peseux, wat de hoge KS plaatsing op de dial verklaart.
Oa man… de small second met geblauwde wijzers is wel heel mooi hoor😍. Proporties precies goed, zo lijkt het.
Toch maar eens opzoek naar een mooie small second. Wel vintage en goedkoper… dat zal moeten
Edit; in real life wrist shot vind ik hem dan weer wat tegenvallen. No offense @Windhund
Maare… wilt @Windhund hem niet aan je verkopen als hij toch te weinig draagtijd krijgt? Is toch zonde om in de kist te laten liggen…
Deze is 41 mm; de dikke Hirsch Band maakt hem nog iets massiever, maar ik vind hem heerlijk zo.
Ik heb meerdere horloges, stuk voor stuk krijgen ze te weinig draagtijd
Blijft een pracht exemplaar. Echter denk ik dat 41 mm doorsnede te groot is voor mijn pols. Vind de plaatsing van de secondewijzer meer tot zijn recht komen dan op de 36mm.
Crap je hebt wel een punt. Once it has been seen…
Het was mede omdat die met 8,5mm ook mooi plat is
Ja maar Roman numerals … vind je dat mooi?
Ik heb een Stowa Antea 39 die voor de liefhebber wel een keer bezichtigd kan worden. Moet je wel naar Tilburg komen.
En ik heb een Antea 35,5 gehad die ik verkocht heb aan @Frederik81
Wellicht dat die hem nog heeft om qua maat te vergelijken.
Grappig.
Dat is alweer 36 horloges geleden, vrees ik…
Jazeker.
Maar hij is er ook met Arabische cijfers.
Maar wel balls of steel
Prioriteiten he
Alweer verkocht?
Heb ik ‘m gemist in het blauwe deel
Vind persoonlijk de Romeinse cijfers wat sjieker en rustiger ogen dan de Arabische. Heeft meer stijl.
Vond de limited flieger van de DZVL mannen altijd mooi. Komt er hier nog wel eens eentje voorbij na al die jaren?
Mijn gedachte ook, maar blijkbaar is ome @Dao niet om. Ik zou de Romeinse 36mm driehander met centrale seconde kopen en niet meer omkijken.
Nee, die is via een ander forum verkocht…