Waar Stowa te kopen?

Beste mensen,

zijn er juweliers die Stowa verkopen, of dien je via hun website www.stowa.de gewoon te bestellen?

bestellen via de website. Niet via een juwelier, zover ik weet.

1 like

Gewoon een necrobump van 15 jaar oud topic :+1:t2:

Geldt nog steeds dat Stowa’s alleen via de site te bestellen zijn?

Ik wil namelijk wel eens zo’n 36mm marine in het echt zien, maar kan nergens vinden of ze überhaupt fysiek in NL liggen…

5 likes

Klopt, ze hebben geen AD. Je kunt ze wel gewoon bestellen en retourneren als het niet bevalt :ok_hand:

1 like

Inderdaad gewoon bestellen via de site. Heb in december een antea besteld en was (ondanks de indicatie van twee weken levertijd) binnen een paar dagen al in huis.

Zijn trouwens ontzettend mooie horloges, zullen in het echt niet tegenvallen!

1 like

De Classic uitvoering, Dao?

1 like

https://friends.stowa.de/Startseite

Misschien vind je een Stowa friend in je buurt, eigenaars van een Stowa die bereid zijn hun horloge te laten zien aan potentiële kopers.

2 likes

Ja twijfel nog over small of normal seconds (als je dat bedoelt). Why?

1 like

Weinig Stowa vrienden in NL zo te zien :joy:

2 likes

Zit al enige tijd te kijken naar de classic met de small seconds. Vind het een mooie wijzerplaat.

1 like

image

Ik heb deze met de Romeinse wijzerplaat nog niet eerder gezien.

1 like

:joy::joy::woman_zombie:

1 like

Ja lijkt me ook! Maar wel serieus geld dus ben benieuwd hoe die in het echt overkomt

Vraag het even aan deze verkoper, of is dit niet het model, waar je op doelt?
Was uit mei 2020, maar wie weet …

Zijn inderdaad weinig foto’s of video’s van. Wel een mooie rustige uitstraling met die Romeinse cijfers.

Deze staat ook mooi op de bruine lederen band.:blush:

image

1 like

Heel mooi :ok_hand:t2:

Overigens denk ik zelf aan een van deze twee:

afbeelding

afbeelding

2 likes

Ik zit die Klassik 36 Handaufzug ook zwaar te overwegen. Ik heb nog geen horloge met een hagelwitte plaat en ook nog geen handopwinder.

1 like

36mm is wel erg klein.
Op deze foto zie je m’n 37mm Partitio naast m’n 40mm Marine,ff voor de verhouding

Proest

1 like

Freak :flushed:

Grapje :rofl: Hij is leuk

1 like