Waar te koop? Seiko SKX 007 J

Waar te koop? Seiko SKX 007 J

Krijg alleen de K versie gevonden op de webshops etc.

Wie kan me hier aan helpen?

Op monsterwatches heb je volgensmij alleen de J versie

Yes :+1:t3:

Enige nadeel is dat het bij MW soms net zo lang duurt als importeren…
Edit: k en j versie zijn zelfde kwaliteit dus waarom geen k voor iets minder?

1 like

Precies dat dus. Mijn ‘J’ (van Rob) heeft een slecht uitgelijnde chapterring en de lume zit er scheef op. Lekker minder betalen voor een ‘K’ is mijn advies dus.

Of het blauwe gedeelte even in de gaten houden. Er zijn er genoeg hier op Hf.

Kijk eens, alstublieft.
Mocht je daar liever een standaard rubber band op hebben heb ik die nog wel in het blauwe deel staan.

Edit: sorry, zie net dat je een 007 zoekt.

1 like

De 009 heeft ook een blauwe wijzerplaat

//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net,//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net+//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net

Omdat je gewoon J wil, ook al is het hetzelfde:smile: ik heb overrigens goede ervaringen met Rob, weliswaar een dik half jaar geleden. (Ik zag recente kritiek op het forum)

Kritiek is al heel lang, het komt altijd goed dat wel
Maar communicatie is er niet dus afwachten…

Uiteraard voor de J gaan !
21 jewels op de plaat
Rob (Momsterwatch) is prima gast. Communiceren is niet zijn dingetje maar kwaliteit is prima en klachten of wensen (ander saffierglas of andere band met Seiko sluiting) worden top opgepakt.

Ik zoek een nieuwe… of nieuwstaat.

SKX007 J. Valt zeer vies tegen hoe vaak ik die voorbij zie komen. Zoek al een tijdje.

Ik zou gewoon een nieuwe bestellen bij monsterwatches

Ehm, januari 2019. Ik denk dat bewust lid inmiddels al lang Seiko-moe is. :rofl:

2 likes

Inmiddels zijn we al wel 2 handjes horloges verder.

Toch :blush: bedankt

Via zoeken dit topic gevonden: wordt dit model nog ergens verkocht? Anders dan bij Rob/Monsterwatches?
Hoor heel wisselend over hem en sowieso ben ik van nature een ongeduldig persoon! :blush:

330 dollar bij longislandwatches
Vergeet niet de invoerkosten erbij op te tellen.

https://www.creationwatches.com/products/seiko-divers-automatic-90/seiko-automatic-divers-skx009-skx009k1-skx009k-mens-watch-1454.html

SKX009K
Met kortingscode 228 euro + ca. 70 euro voor import.

Oef, dan is Monsterwatches misschien toch wel een betere keuze.