Waar te koop u-boat

Beste forummers.

Reeds enige tijd volg ik dit forum, en nu heb ik een vraag, dus dacht ik stel hem lekker hier. :wink:

Ik ben op zoek naar een u-boat watch (zie http://www.u-boatwatch.com/)

maar waar kan ik die kopen, liefst in een winkel, is vertrouwder :wink:

Ik kom vrijdag in Eindhoven, weet meschien iemand of ze daar ergens verkrijgbaar zijn ?

p.s.
vraag 2 :wink: weet iemand of ze in eindhoven meschien ook ergens http://www.meistersinger.net/ verkopen ?
Ben er namelijk nog niet geheel uit :wink:
(p.s. via de site´s kom ik niet verder dan een NEE, niet in eindhoven)

welk model wil je hebben ik bestel hem zo en die kun je dan ophalen in Berlicum (NB) of Veghel waar jij wil

In de “betere” kledingzaken zouden ze in Eindhoven moeten liggen. Dat heb ik een keer op een ander forum gelezen. Het zou kunnen kloppen aangezien dat in Nijmegen iig het geval is.

ja ja, het is dan geen u-boat of meistersinger geworden, maar een junkers.

een merk wat mij nog nooit op is gevallen, meschien dat ik de naam wel een gehoort heb, maar verder onbekend voor mij.

het is er een ongeveer zo als op volgende foto.

http://www.junkers-shop.de/images/6500-2_t3.jpg

en is een handopwinder (wat ook mijn eerste handopwinder is).
ziet er erg gaaf uit, ± 42 mm doorsne (als ik het goed heb)

kortom iets anders dan ik zocht, maar zekers zo mooi.

U-boat is overal verdwenen door hun leverings problemen en arrogante houding tegen over leveranciers.

Daarnaast met hun nieuwe over “de top” lijn kunnen de gewone leveranciers ze niet meer slijten.

Met een junkers heb je een goede aankoop gedaan :slight_smile:

Hier in Hilversum liggen er nog wat U-boten in Hilvertshof, in een klein winkeltje met glimmers voor dames en een paar horloges…

Die Junkers heb ik ook. Vind hem erg mooi. Zat er net aan te denken om hem vandaag om te doen.
Heb je hem in Nederland gekocht? Ik heb hier nog nooit Junkers in winkels gezien.
Ik heb de mijne gekocht in Osnabrück.

ik heb die van mij gekocht bij juwelier canjels in eindhoven.

Ik was eigenlijk meer aan het kijken naar een seiko duikhorloge, maar toen de man die mij hielp deze junkers liet zijn, was ik eigenlijk meteen verkocht… erg mooi horloge, ook de geheel open achterzijde is mooi om te zien.

appart vond ik het stalen blikje, waar hij in opgeborgen zit, ziet er appart uit (ook wat goedkoop), maar past er toch bij.

wat betreft die u-boat, ik hoor steeds meer negatieve berichten over dit merk, en ik moet eerlijk zeggen dat het nu toch wel even duurt voor ik op deze uitgekeken ben :wink:

p.s. ik realiseer mij dat ik mezelf niet een heb voorgesteld.
bij deze

ik ben Roy MAnders 24 jaar, en ken dit forum, nou eigenlijk de voorganger al heel erg lang :wink:
ben zelf namelijk startpagina dochter beheerder (nu alleen nog suskeenwiske.startpagina.nl), en zodoende ben ik op dit forum gekomen. www.suskeenwiske.nl is mijn persoonlijke site.

Ik bezit een aantal horloge’s
maar de belangrijkste zijn wel:
de junkers (zie dit topic)
seiko arctura kinetic chronograph titanium (wit)
Seiko premier kinetic perpetual
Tag heuer carrera (zwart)

pfff das der uit :wink:

Ik ben importeur van Graf Zeppelin Uhren en dealer van Junkers.
Verder kan ik in principe elke merk leveren.
Voor verdere info: 0118 415800 of www.v-s-u.com
M.vr.gr.
Van Steenkiste Uurwerken
Miguel Van Steenkiste