Waar te kopen, Maurice Lacroix?

De winkelprijs is volgens het Jaarboek 2007 5500 euro, op deze site is hij de helft minder (ex kosten). Op zich een aardig verschil. Ik heb mijn auto in Eindhoven gekocht in plaats van mijn woonplaats, dat scheelde mij 3000 euro. Het onderhoud laat ik gewoon bij een garage in Emmeloord doen. Is dit nu fout omdat ik daar de auto niet heb gekocht? Vind ikzelf niet…maar je punt is duidelijk en mijn dank voor alle reacties.

Nou, George, en nou ben ik benieuwd (en waarschijnlijk velen met mij)waar je het horloge gaat kopen. Laat het svp. weten, ben heel benieuwd wat alle reacties op jou voor een invloed hebben gehad.
suc6

Aan het onderhoud vd bolide word het meeste verdiend!

Voor alles valt iets te zeggen, marktwerking.

Natuurlijk komen de situaties bekent de winkelier geeft aan waarmee hij kosten maakt. Personeel, de kachel…
Ik geef dan als antwoord dat hij de kachel dan maar een graadje lager moet zetten…

Misschien overbodig, maar wel waar in mijn ogen: ook internet-ondernemers zijn ondernemers. Het zijn ondernemers die meegaan met de TIJD (:)), dus op voorhand kritiek hebben op aankopen bij een internetwinkel is niet echt op zijn plaats denk ik. En zoals eerder gezegd zitten er onder de internetwinkels, heel wat mensen die ook een winkelpand hebben… En dat niet alle internetwinkels zich aan alle spelregels zouden houden, nou… daar kunnen de standaard middenstanders soms ook wel wat van; ‘wilt u een bonnetje?’ :wink:

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Misschien overbodig, maar wel waar in mijn ogen:
ook internet-ondernemers zijn ondernemers. Het
zijn ondernemers die meegaan met de TIJD (), dus
op voorhand kritiek hebben op aankopen bij een
internetwinkel is niet echt op zijn plaats denk
ik. En zoals eerder gezegd zitten er onder de
internetwinkels, heel wat mensen die ook een
winkelpand hebben… En dat niet alle
internetwinkels zich aan alle spelregels zouden
houden, nou… daar kunnen de standaard
middenstanders soms ook wel wat van; ‘wilt u een
bonnetje?’

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 14/02/2007
20:39 door Teun111Kwiebes2.

HiHIHiHI waar heb je dat nou vandaan ? http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,43197,43227#msg-43227 :wink:

George moet effe naar zijn priveberichten kijken :wink: