Waar ussr horloges te kopen?

Zoals sommige weten wil ik me voorlopig toeleggen op de oude ussr uurwerken.
Nu ben ik nog lang niet op jacht naar de krenten uit de pap van die tijd, maar nu ik me meer en meer verdiep wil ik eigenlijk een eerst een eigen voorraad aanleggen van uurwerken met een niet zo denderende wijzerplaat en/of kast. Om zo toe te werken naar wel mooie wijzerplaten en kasten en dan weten dat ik ze in goed werkende conditie kan krijgen.

Nu heb ik al wel wat kiloknallers via eBay bemachtigd, maar nu met de oorlog lijkt het of het aanbod daalt en de prijzen stijgen.

Via marktplaats kan je soms wat vinden, maar ben nieuwsgierig of er nog een vijver is om uit te vissen op eBay en marktplaats na.

Groeten,

Bram

De concurrent van Ebay is OLX.
Op de Poolse versie OLX.PL staan wel Russische horloges voor weinig.
Zegarek Russia intoetsen in de zoekfunctie.

Zelf nog niets gekocht, heb er verder dus geen ervaring mee.

Succes :four_leaf_clover:

2 likes

Heb even gekeken, maar mijn Pools is minder goed dan mijn Chinees en ik spreek geen Chinees…

Blijven kijken voor leuke vondsten.

Bram

Maak gebruik van Google Chrome met automatische vertaling, zo bekijk ik ook Russische en Poolse websites

2 likes

Bill @BroederBill heb jij nog tips voor Bram?

1 like

Zegarek Ruski

Prijzen zijn redelijk naar mijn idee.
Do negocjacji betekent onderhandelbaar.

Mijn advies: via Google translate kun je aardig goed berichten opstellen in het Pools maar anders gewoon in het Engels, Duits als laatste optie. Die taal is bij sommige Polen niet erg populair :grin:

2 likes

Ik heb wel wat Facebook/eBay adressen. Oekraïne. Spreekt Engels en heeft horloges van 18-100 euro. Vostok, poljot wat Slava quartz horloges. Mijn adres in moskou lukt niet meer

2 likes

Stuur maar persoonlijk bericht

2 likes

Momenteel bezig om via olx iets te bestellen. Een Slava Raketa en een Poljot. Ben benieuwd hoe het gaat.

2 likes

Ik heb nog heel wat liggen, zelf gekocht in voornamelijk Kyiv…

1 like

Hier een aantal van mijn Soviet horloges die wel in de verkoop mogen. Zullen allemaal wel lopen, maar mogen mogelijk wel wat aandacht als het dagelijks gebruikt dient te worden.

1 like