ik ben op zoek naar een 2e hands seiko of citizen. Zijn er handelaren die specifiek dit soort horloges verkopen, buiten chrono om dan.
(Ik hoop dat deze topic niet verwijderd zal worden)
Marktplaats. Op hun eigen websites
Buiten marktplaats om. Ik zoek tweedehands horloges dus ook buiten de officiële sites
Chrono24. Ebay. En er zijn veilingsites, al zou ik de meeste daarvan niet frequenteren.
Hier in het blauwe gedeelte.
Ik ben op zoek naar echt handelaars. Dus geen chrono of marktplaats
De serieuze handelaars zullen wel websites etc hebben.
Sketchy handelaars en particulieren verkopen via Marktplaats, Ebay, Vinted etc
Veel handelaren adverteren op Chrono24. Probeer het anders bij Watchbox, Watchfinder, of Montredo en dat soort tenten. Google is je vriend.
Verder zijn daar nog Pange horloges, Ten2Two, Q Watches, enneh… God, hoe heet die handel die @daniel997 aan het opzetten was? Sorry, de naam ontschoot me even. Hoe dan ook allemaal aan het forum geliëerd.
Wie dem auch sei, de keuze is reuze. Buiten het forum om heb je ook Crownguard nog steeds. Dat was ook ooit van het forum afkomstig. Verder heb ik goeie ervaringen met WatchFever in Mühlheim, en als het om Japanse horloges gaat is daar nog solojapan, waarbij ik niet weet of die in tweedehands Seiko boert, hij kan wel licht gebruikte GS en zo vinden.
Japie!
www.ten2two.nl
Renaissance Watches bedoel je😉. Doe echter niet veel met Seiko en Citizen (maar wat niet is kan altijd komen).
Inderdaad! De goede jongen wilde alle handelaren genoemd zien, dus wie ben ik dan om de mensen daar niet in te voorzien?
Vintage Longines is ook absoluut de bom, uiteraard. Geen Seiko, wel mooier dan moderne Longines.
Vintageseiko.nl
Wel de hoofdprijs
Wat zoek je precies?
Ik zoek niet specifiek een horloge. Ben nog aan het oriënteren, maar squale heeft wel mijn aandacht
Vintage longines krijgt van mij altijd een like. Een van de meest crimineel ondergewaardeerde vintage horlogemerken (helemaal de niet chronografen). Moderne Grand Seiko is ook altijd goed.
Wat is uw definitie van handelaar? Op Chrono24 zijn heel veel serieuze “echte” handelaars actief.
Q watches heeft vaak veel Squale dacht ik
Wristler misschien? Ik heb daar zelf een tudor bb58 gekocht