Ik ben in het bezit van een Breitling old Navitimer. Nu wil ik misschien een stalen band voor dit horloge, iemand een idee waar ik deze op de kop kan tikken?
Misschien ergens tweedehands?
Alvast bedankt
Ik ben in het bezit van een Breitling old Navitimer. Nu wil ik misschien een stalen band voor dit horloge, iemand een idee waar ik deze op de kop kan tikken?
Misschien ergens tweedehands?
Alvast bedankt
Of gaan bieden op deze http://cgi.ebay.com/BREITLING-SS-22mm-ELEGANT-NAVITIMER-WATCH-BAND-BRACELET-/230579341925?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35af998a65
RC, dank je, maar weet jij toevallig waar ik op moet zoeken (elke band heeft een code zodat je weet bij welk horloge hij hoort?)
Thnx
Code voor jou is 423A
Maar deze passen ook:
•425A - Breitling Navitimer Bracelet Mens - Datora 22-20.
•431A - Breitling Navitimer Bracelet Mens - 22-20.
•433A - Breitling Navitimer Bracelet Mens - Chrono-matic 22-20.
Ik heb een 442A liggen die ik een hele dag op mijn Navitimer (huidige model) heb gehad. Ik vond het veel te glimmend. Het wordt er echt een heel ander horloge van en daar moet je wel van houden.
Ik weet niet hoe ik je kan bereiken, maar die van mij is 575 euro.
Je kunt Forehand (en anderen ook) bereiken door op ‘Privé reageren’ boven het bericht te drukken en dan een bericht te verzenden.
hans
Bedankt Hans. Het is gelukt.
Sommigen vinden het al snel te bling worden wanneer je met een gepolijste RVS band om je klokje loopt. Persoonlijk vind ik het bij de meeste Breitlings wel passen, daarbij is de ‘‘pilotband’’ in mijn ogen een van de mooiste banden.
Als ik jou was zal ik alvorens aanschaf even kijken/passen en omdoen en als je het dan nog wat vind gewoon doen! Verder kan ik je alleen adviseren om de baai af te stropen totdat er een voorbij komt.
Kan ik evt foto zien en de horloge maat ik ben opzoek naar een 22 mm
(slik) stalen bandje vanaf € 700…
Hoe oud is de band en zijn er veel gebruikssporen
Het is Breitling, wat verwacht je anders?