Waar vind ik het serienummer

Hallo beste fanaten,

Domme actie en daarop misschien een domme vraag.

Pas geleden heb ik en mijn broer mijn vader, voor zijn 65ste verjaardag een horloge gegeven. De Tag Heuer Automatic Chronograph Tachymetre. Wij vonden het een heel mooi horloge, maar voor de zekerheid hadden we het garantiekaartje nog niet laten invullen, dan konden we het horloge nog ruilen als mijn vader hem niet mooi vond. Gelukkig was hij er heel blij mee, dus nu het invullen van het kaartje maar.
Maar ik had het kaartje waar volgens mij het serienummer op stond (dat weet ik niet zeker) per ongelijk met de kleren in de was gegooid. Ja, dom he. Ik had nog wel andere nummers teruggevonden (goede stickers, die blijven goed in de was). Maar ik dacht, geen probleem, dat staat wel op de kast van het horloge. Maar ik kan het niet vinden? Het is een kast met een glazen achterkant.
Misschien nep, maar het horloge is gekocht bij het Amsterdam Diamond Center. Lijkt me gerenomeerd genoeg. Helaas wonen wij 150 km van Amsterdam, dus je rijdt er niet zo even naar toe.
Dus de vraag is eigenlijk, weet iemand waar bij dit horloge het serienummer is gegraveerd?

Bij voorbaat dank,

Michel

Toch gevonden.

Antwoord is dus niet meer nodig.

Michel

Moet het gearantiebewijs niet door ADC zelf ingevuld worden?
Als iemand bij ons in de winkel dat zelf zou doen, denk ik niet dat we het zouden accepteren.

Ja dat klopt. Maar dat laat ik doen door een kennis in Amsterdam. Is met ze afgesproken.

MvS