Heerlijk spul
Ooit had ik deze Obris morgan Branco. Nog altijd een beetje spijt dat ik deze heb verkocht.
Hetzelfde met deze Kemmner 007 harley. Erg mooi horloge met microrotor uurwerk. Helaas niet heel nauwkeurig en de kroon draaide steeds uit zichzelf los. Uiteindelijk geflipt.
Hier nog niet vermeld, maar was destijds aardig onder de indruk van mijn Hexa Osprey.
Sunburst blue dial, lekkere band en vanilla rubber…
And hand-made in America! Ook niet eenvoudig om naar EU te shippen…
Deze ken ik niet, maar lijkt me een mooie robuuste klok.
De kast doet me aan de Longines Hydroconquest denken.
Al best wat microbrands gehad, de blijver is de Kemmner. Helaas is Roland Kemmner al jaren met pensioen dus die worden niet meer gemaakt…
Waar je mee omgaat raak je mee besmet. Zo’n forum heeft met bepaalde enthousiaste leden ook best last van tunnelvisie.
Deep Blue en Obris Morgan waren inderdaad erg aanwezig. Kan het me nog goed herinneren en hoewel ik ze nooit mooi heb gevonden heb ik er ook wel een paar gehad.
DVB zag ik ook overal, ook nooit begrepen.
“Inruil mogelijk, maar geen Panerai” stond voor mijn gevoel bij elke advertentie. Waren er toen veel meer panerai in omloop?
Horloges worden ook kleiner. Maar waar de oudjes dan blijven? Ik hoop ergens in een doos bij een liefhebber, niet op de bodem van een oceaan of op de vuilnisbelt :
Ik dacht spontaan ook aan Ginault (en dan met name de Ocean Rover)
Er is op HF een lid dat best een adept is, maar verder zie je ze ook niet veel meer.
Hoop er zelf ooit nog een te scoren voor een redelijke prijs… destijds kon je ze met 40% korting aanschaffen, maar die tijd is lang voorbij…
Leuk dat er toch nog zoveel wat oudere micro brands in omloop zijn en nog steeds gekoesterd worden.
Maarrr…draag je hem niet, verkoop hem dan!