Hallo,
ik ben op zoek naar de exact zelfde (onderstaande) horlogeband. Om een zwart exemplaar te vinden is geen probleem; maar deze… Urenlang op internet gezocht met 0-resultaat. Wie kan mij helpen?
Alvast zeeeeeeer bedankt

Hallo,
ik ben op zoek naar de exact zelfde (onderstaande) horlogeband. Om een zwart exemplaar te vinden is geen probleem; maar deze… Urenlang op internet gezocht met 0-resultaat. Wie kan mij helpen?
Alvast zeeeeeeer bedankt

Lijkt er een beetje op:
de echte vraag is natuurlijk waar dergelijke horloges nog voor een knap prijsje te krijgen zijn 
volgens mij op Ebay?/
Bedankt voor de antwoorden. Call my picky, maar het juiste bandje voor mij zat er helaas niet bij. Maar…vrij recent antwoord gekregen van de bron van de foto die ik even voor illustratie-doeleinden heb geleend. Voor geinteresseerden; voor 20 pond ex verzendkosten heb je echt een mooi bandje (exl. horloge (
)
@ pimpy,
Zou je jezelf niet eerst voorstellen?
Overal reclame maken, maar niet voorstellen = niet netjes, en wordt hier over het algemeen niet gewaardeerd.
Zowieso niet bij elk bericht reclame maken.
Ik begrijp al dat je helemaal niet bent ingelezen, maar het is hier meestal zo dat een forum lid een mede forumlid aanwijst als er zoiets gevraagd wordt.
En anders via een persoonlijk bericht
Door de manier waarop je berichten hebt gestuurd heb ik bewust niet naar de site gekeken.
…Call my picky…
(
Als je op de nieuw toegevoegde foto (op rechterdeel van de foto) bij de 1000 horloges advertentie van Hendrik kijkt, zie je een bandje waar je wellicht bod op kunt doen? Voor 2001 euro heb je er ook nog 1000 horloges bij.(
Frank