waar?

Ik lees op het andere forum een mooi verhaal over Jorgen en zijn indrukwekkende collectie.
Prachtig om te lezen maar is het waar?
Als het waar is dan mag Jorgen mij op de lijst zetten voor de volgende keer.
Ik zou heel graag enige Pams in het echt willen zien.
Ik weet je kan naar de winkel maar dat gehijg word ik moe van.
Wat een “gezellig” forum is het daar.
De azijnpissers staan alweer klaar met hun oordeel, ben blij dat er zo een sfeer niet hier hangt.
Wat is dat daar een rampenforum.
Moet natuurlijk wel oppassen want sommigen daar zijn ook hier :stuck_out_tongue:
Is dat nog wel Nederlands?

Dat van de Pams is waar, ook nog een paar andere merken. Een prachtige collectie voor een Panerai liefhebber (ik reken mijzelf daar niet toe overigens).
En ach… azijnpissers…de gemiddelde leeftijd van de dzvl bezoeker ligt aanzienlijk lager de de bezoekers van dit forum. Het is weleens kort door de bocht en ongenuanceerd en doorspekt met “jongere taal”.
Het valt wel mee geloof ik al met al.

Dat bericht van Martijn bedoel je? http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2514
Ik heb het even gelezen, ik begrijp de reacties niet zo goed, het had mij juist leuk geleken om te zien. Misschien dat sommige mensen zich buitengesloten voelen omdat ze niet waren uitgenodigd en als er dan ook nog topics worden verwijdert…
Maar ja… Het is niet echt een discussie voor hier denk ik, laat ze het daar maar uitvechten.

dit is dit forum en dat is dat forum. Op dit forum heb ik het alleen over horloges en dat bevalt me uitstekend.

Heren, ik wil toch even reageren aangaande het topic op DZVL. Het bericht van Martijn dat er een meeting was geweest kwam uit het niets. Is op zich niet erg natuurlijk maar niemand van DZVL was er van op de hoogte. Het topic verteld eigenlijk ook niets. Sterker nog, er worden niet eens namen genoemd. Al met al kwam de posting op mij erg vaag over. Klaarblijkelijk ben ik daarin niet de enige geweest getuige de vele andere reacties.

En over die ‘azijnpissers’ ben blij dat LeenV de zaak wat nuanceerd. De gemiddelde leeftijd zal inderdaad wat lager liggen maar dat neemt niet weg dat er heel veel kennis aanwezig is en dat er echte liefhebbers posten. Per slot van rekening zijn de vaste posters destijds hier begonnen.

Aanvulling:

De post van Martijn was niet moedwillig verwijderd maar verloren gegaan door server-migratie van de provider ('s-nachts).

Dat men wat kritischer is naar elkaar en elkaars horloges op DZVL bevalt me overigens prima. Ik krijg hier wel eens het idee dat een kritische noot taboe is…

Ja natuurlijk.
Maar voordat de hele discussie van daar hier in herhaling valt, lijk het me beter het maar te laten woor wat het is. Ik stel voor dat als je iets aan die discussie toe te voegen hebt, je het daar doet.

waarom zijn hier alle topics over jorgen verwijderd ?
wat heef hij verkeerd gedaan ?

Valt allemaal wel mee Jag, we zijn daar wel wat directer tegen elkaar ben ik van van mening (dat mag ik wel).
Ik wist ook van niets en ik denk eerder dat de jaloezie voor een groot deel de toon bepaald in dat topic. :wink:

Wat een voorbarige conclusie: “Wat heeft hij verkeerd gedaan”, het lijkt dzvl wel 8-). Nee hoor, grapje.

Jörgen wilde zijn naam met terugwerkende kracht veranderen en dat ging niet tenzij hij zich opnieuw zou aanmelden. Daarom is zijn oude account weg en heeft hij nu een nieuwe. Dat betekend wel dat zijn naam bij oude posts blanco is, maar dat wist hij en vond hij geen probleem.

Ik ben zeker ook een azijnpisser :wink:

als er iemand een prachtverhaal neerzet met bodyguards etc etc, en vervolgens door allerlei speculaties namen en rugnummers vallen dan wordt ik een beetje moe. helaas ook geen foto’s erbij, want dat lijkt me juist fantastisch om te zien.

Punt is dat dit een discussie is van het andere forum. Is dus beter die daar (verder) te voeren.

Zo bedoelde ik het niet.
Ik wilde alleen weten of het verhaal echt was.
Heeft Jorgen dan zo giga collectie.
Zo ja PM mij even Jorgen :smiley:
Als de helft al waar is, petje af.
Robbie jij was toch ook op de Rikketik met al je bodyguards? (:smiley:

De discussie daar vind ik niet interessant dus topic sluiten aub.
Mag ik dat eigenlijk wel vragen aan Henrik?
Ik wilde de discussie daar absoluut niet herhalen.
Indien iemand dat dacht mijn excuses.

Er is geen discussie daar. 't is zo goed als opgelost.
Beetje ophef over niks.