Waarde 18 k goud

waarde ? Van dit harloge

1 like

Schijnbaar kunnen er geen normale antwoorden worden gegeven. En als u het niet weet. Of gewoon niks anders te doen hebt. Wilt u dan zo vriendelijk zijn Of betergezegd zo volwassen zijn om gewoon niet te reageren. als u wat doms te melden hebt! Wilt u het dan doen op een kinderforum.

Met vriendelijke groet

1234😉

1 like

Hier staan een paar vergelijkbare modellen. Best nog wel serieus geld! Had ik niet verwacht…

Als er iets over waarde gaat op dit forum krijg je altijd dit soort antwoorden, beetje vreemd. Zou ff zoeken op chrono24, kan je het vast vinden.

Beetje googelen en iedereen weet wat goud kost.
Het uurwerk is hier altijd nx waard, echter ik heb meestal wel een beter aanbod … :sunglasses:

p.s. een beetje vriendelijkheid tegenover een nieuw lid???

Het horloge is niet van een bekend merk, dus de waarde zal niet heel veel boven de waarde van het goud in de kast liggen. Om de waarde te bepalen zul je dus het gewicht van de kast moeten vaststellen. Band van het horloge afhalen en het kale horloge wegen. Voor uurwerk en glas trek je 15-20 gram van het gewicht af. Het gewicht dat je overhoudt vermenigvuldig je met de prijs van 18k goud per gram, die prijs kun je online vinden.
Succes!

1 like

Op catawiki heeft ie ongeveer 300 euro opgeleverd…

1 like

Als er ergens iemand op internet 2k vraagt voor een horloge betekent dat niet meteen dat het dat ook waard is. :wink:
Lijkt mij zwaar overtrokken, ik denk dat het met een paar honderd Euro wel op is. :thinking:

Edit: die catawiki prijs lijkt mij inderdaad realistischer. :grin:

4 likes

Dat denk ik ook. Bij catawiki voor ongeveer 300 geveild tweemaal.

2 likes

Je heb de openingspost nu aangepast.
Je stelde een vraag op een manier zoals mensen nog niet eens tegen een hond zullen praten.
Doe wat aan je eigen manieren voor je gaat lopen mekkeren.

6 likes

Wat de ‘gek’ ervoor geeft, toch?
Zoek en vindt iemand die er bedrag-x voor wilt betalen en je hebt je prijs.

1 like

Totale waanzin, mensen typen een merk in op Google en worden dan altijd naar chrono24 geleid en denken dat deze prijzen de waarde vertegenwoordigen.

Als ik de prijzen van Chrono24 voor mijn horloges zou krijgen dan kon ik stoppen met werken.

Wil je realistische waarde bepalen dan verkocht items op ebay of catawiki checken.

1 like