Dat is mij bekend, de Rikketik trouwens ook. Düsseldorf, Köln, etc. allemaal leuk! Ik hoop dat we aprés Corona weer mogen. Maar dat terzijde.
Ik helemaal geen probleem met een handelaar (op HF), sterker er zijn er genoeg die HF gebruiken bijv. als springplank naar Insta/Marktplaats etc. Wat dat aangaat een dikke chapeau voor @gekkehuus, hij is er tenminste open over. Waarom dan toch mijn reactie? Ik vond “Ik handel al een poosje” en “ik weet wel waar ik het over heb” enzo niet zo’n sterke reactie en dacht, ik geef je gewoon gelijk. Je bent een handelaar.
Graag gedaan. Ik mis trouwens wel de ‘fysieke’ VrijMiBo …
Laat ik ook maar even een inhoudelijke duit in het zakje doen.
Je schrijft “onderhoudshistorie onbekend”, dus je mag ook rekening houden met een onderzoeks-/servicebeurtje. Verder zou ik er weinig aan laten doen, ziet er lekker ‘geleefd’ uit. Ik ben het wel eens met wat hiervoor al is geschreven, op basis daarvan zou ik op inkoop max. 900 inzetten (de ‘kennis’ laten weten dat je er ook wat aan wil verdienen). Dan heb je nog een beetje ruimte voor het beurtje en kun je hem ‘opgeknapt’ (evt. met een bonnetje van onderhoud) weer flipperen voor die 1250.
Misschien heb je gelijk. Alleen voor mijzelf sprekend, ik had de kast al vol met horlogeboeken etc. en was ook al lid van de Rikketik (jaja, lid …) voordat ik DZVL/HF/etc. ontdekte. Ik was denk ik een tikje te druk met het toen nog leuke Rolexgedoe. Vind dat zelf overigens allemaal niet zo heel belangrijk en al helemaal niet als een “ik weet het beter” argument.