Ik krijg via een kennis een nette Seamaster aangeboden. Volledig 18k goud. Turler wijzerplaat met lichte patina. Volgens verkoper 20gr goud in de kast dus dat is tegenwoordig al wat waard. Hij loopt maar geen onderhoudshistorie bekend.
Vind hem wel mooi maar zou hem kopen voor de handel. Hij vraag €1250. De hamvraag, wat zou deze waard zijn?
Dat.Ik heb het idee dat de poten van deze omega helemaal rond zijn gepolijst.
Ik herinner me deze caseshape in elk geval niet. Wellicht heb ik het helemaal fout hoor
1250 lijkt me een eindprijs, zoals @Ruud aangeeft is 'ie al aardig gepolijst na een al even aardig eerste leven. Welke winst verwacht je hierop te nemen?
maar ik weet wel wat van horloges hoor en ik handel al een poosje dus ik weet wel waar ik het over heb echter word deze mij niet dagelijks aangeboden en is de prijs dermate hoog dat ik twijfel of het rendabel is.
Hij komt van een goudhandelaar en de kast en deksel lijken mij best fors maar goed hij zal er wel een paar gram bij verzinnen zoals alle goudhandelaren doen.
Als ik kijk naar de topics die je opent geloof ik je direct, alleen maar verkooptopics en vragen wat iets waard is. Lekker hè, zo’n marktplaats ûh forum …
Ik heb hier moeite mee. Jeanot is hier langer lid dan jullie allebei en is er al jaren open over dat hij in vintage handelt, onder meer - al jaren - op de Rikketik. Prima gast, vaak leuke horloges in de aanbieding en dan krijg je dit over je heen op het forum. Zelfde geldt voor @Ruud hierboven. Die komt hier net kijken, zit er wegens een gebrek aan kennis meestal nét naast met zijn commentaar op andermans horloges en moet hier dan bijdehand doen met een uitgekauwd plaatje.