Waarde Aqua Terra Quartz 36mm

Experts, Ik heb een in zeer goede staat verkerende Aqua Terra 36mm ref 2518.30.00. Ik wil er (nog) niet van af maar heb geen idee wat hij waard is. Prijzen op chrono24 schieten alle kanten op. Originele garantiekaart is aanwezig en band heeft alle schakels en een half link. Normaliter heb ik wel een idee bij de waarde van mijn horloges maar hier twijfel ik dus advies is welkom!

1 like

Op Chrono24 worden ze voor gemiddeld € 2000 verkocht. De horloges inclusief doos, papieren etc gaan voor €2500 weg. De prijs hangt ook af Vance staat van het horloge. Maar op het eerste gezicht ziet je horloge er netjes uit.

1 like

Dit is de quartz versie, 5 jaar geleden zou ik voor deze 1st versie zeggen 1100 tot max 1500 euro (edit dit was voor de grotere quartz, van de kleinere versie dacht ik 200 euro minder).

Nu vragen ze blijkbaar meer.

1 like

Klopt, daar heb ik hem ook (helaas) voor verkocht.

Blijft een geweldig horloge!

1 like

Ik weet niet of dit helpt

2 likes

Heb me automaat voor 2100 verkocht met pijn en moeite
Waarom weet ik niet was in top conditie in de garantie

1 like

De prijzen van alle horloges van gerenommeerde merken zijn flink gestegen. Reden? Kort door de bocht:
Corona, kunstmatig lage rente en hoge inflatie.

Horloges die in 2019 1500 euro waren gaan nu voor 2500…ik heb vanaf 2019 nog geen enkel horloge zonder winst verkocht…

Laat je niet gek maken, deze fraaie quartz kun je zeker voor 2000-2500 euro kwijtraken. Goede foto’s zijn ook belangrijk.

1 like

Mooie foto’s zijn geen probleem met dit horloge

Oeps. Dit is helaas geen goede foto. Het groene gras verwart de sensor, waardoor je horloge er zielig blauw/groen uitziet.

1 like

Beter op een houten ondergrond en dan extern belichten. Dan komt het metaal zilver beter tot z’n recht!

2 likes

Kun je je voorstellen hoe mooi hij dan wel niet is bij een goede fotograaf🤣

1 like

Dit is een mooi horloge maar de foto kan beter :wink:.
Maar hoe je er over praat lijkt de liefde nog niet over! Ik zou hem niet verkopen tenzij je het geld heul erg nodig hebt!

2 likes

Hij blijft ook lekker hier. Van de week een GS quartz verkocht. Dit is nu de enige quartz grab and go in de collectie. Dus behalve de looks heeft dit horloge ook een belangrijke rol te vervullen.