Beste vrienden ik wil deze breitling aanschaffen, maar heb twijfels over de waarde, iemand een die advies kan geven over de waarde?
Breilting Premier maar dan anders?
mag ik m’n twijfels uiten bij dit klokje?!?!
tsja ken dit modelook niet ,misschien kastje gewisseld .
Ik heb ook gezocht, en alleen dit model gevonden:
http://www.farfo.com/menswatches/Page2/breitling_fancy_lug_chronograph.html
@Tico
als ik zo even kijk naar die uitsnedes:
bij de klok in jouw link is 't bovenste rondje van de 8 nog half zichtbaar, de klok van TS heeft dit niet.
Tevens zie je bij de klok uit de post van Tico nog een héél klein stukje van de 2 (liggend stukje), dit mis ik ook bij de klok van TS
En zo zullen er vast nog wel wat dingetjes zijn…
Ik denk niet dat ze destijds bij Breitling zo slordig waren.
De horloges zijn enigszins vergelijkbaar, en daarmee houdt 't op. Na wat zoeken op internet naar Breitlings met Venus kalibers, kwam ik 'm tegen. Ik ben benieuwd of we nog meer info van de topic starter krijgen.
ticothijs82 Schreef:
Ik heb ook gezocht, en alleen dit model gevonden:
http://www.farfo.com/menswatches/Page2/breitling_f
ancy_lug_chronograph.html
klopt wel aardig met jouw info
zo naast elkaar idd veel verschillen. links is volgens de website 100% origineel
Ik wil niet veel zeggen, maar het zijn twee totaal verschillende wijzerplaten.
tjvreeken Schreef:
Ik wil niet veel zeggen, maar het zijn twee totaal
verschillende wijzerplaten.
dat zal, maar heb je vertrouwen in de Breitling van topicstarter?
Echt of nep is niet te beoordelen op deze foto. Ik heb de indruk dat ticothijs wel de goede serie te pakken heeft, maar dat hij de mannen versie toont, terwijl die van TS een damesversie lijkt te zijn.
de diameter is 35 mm volgens de verkoper
zoeon Schreef:
de diameter is 35 mm volgens de verkoper
Naar huidige maatstaven klein, maar oorspronkelijk toch een herenmaat. Verder geen idee over het horloge.
Over authenciteit kan ik niets zinnigs melden, wel vond ik nog deze met hetzelfde type wijzers en in goud(kleur), 38mm:
Zonder foto van het uurwerk en evt. binnenzijde achterdeksel is niets zinnigs te zeggen over de authenticiteit van dit klokje.
Uitsluitend afgaand op de voorkant lijkt me er vooralsnog niets mis mee.
Ik vind hem wel leuk overigens.
Popma Schreef:
tjvreeken Schreef:
Ik wil niet veel zeggen, maar het zijn twee
totaal
verschillende wijzerplaten.dat zal, maar heb je vertrouwen in de Breitling
van topicstarter?
Ik weet er niets van, maar er werd b.v. over een detail van de ‘8’ gesproken, terwijl het totaal verschillende wijzerplaten zijn. Dat wilde ik alleen maar even benadrukken.
bedankt voor de tips