Wie zou mij kunnen helpen met een waardebepaling van een horloge. Of hoe kan ik dit doen?
Zitten er goudmerkjes op de kast en band?
Als hij niet van goud is dan werkend tussen de 350/450
Op kast staat onderop plaque L 80
Achterop de kast een serienummer
En de band kan ik alleen op de dicht clip stainless steel vinden die is ook van die kleur ipv goud kleur
Oké dank u wel. Volgens mij moet er aleen een nieuwe batterij in deze meneer was een Zwitser en is altijd heel zuinig en netjes erop geweest. Moet volgens mij alleen nieuwe batterij in
Als de batterij is gaan lekker is het funnest voor het uurwerk. Maar het is zeker een hele mooie!
Geen goud dus.
Twijfels over werking van t electronisch uurwerk wat het nodige kan kosten, daarnaast heb ik deze secondewijzer nooit eerder gezien op een ‘gouden’ ultronic. Vraag me af of er al niet wat aan geprutst is…
Valt wel mee hoor.
Hooguit printbaan herstellen.
Kan zelfs met een potlood (grafiet).
Zit verder niet zo heel veel in.
Maar als de electronische componenten schade hebben kun je er weinig mee.
Zijn dat losse (gouden) president schakels op links? Die horen in elk geval niet bij die band.
Goed gezien. Ik zag die schakels liggen en ik dacht: als die massief goud zijn dan is het wel wat waard.
Lijken mij, na uitvergroting, niet massief goud.
Horloge is leuk maar deze elektronische horloges zijn kwetsbaar en je vindt ze vaker kapot dan werkend.
Secondewijzer is inderdaad twijfel achtig
Iemand die mij kan helpen deze topic weer te verwijderen? Ik weet voldoende bedankt allemaal !
Hoeft toch niet verwijderd te worden, kan nuttige info voor de volgende zijn.
Ja dat is ook zo ik ziy hier net op dus geen idee hoe alles werkt
Wat voor een huiswerk heb je zelf al gedaan?
Uitgezocht dat het een horloge betreft?
Welkom bij de club Gerwijn.
Deze categorie is voor dit soort vragen he?
Fotos zijn ook best goed en niet eens met een aardappel genomen.
Dank je wel!