waarde Breitling Steelfish

Dag allen,

Kan iemand mij vertellen wat men tegenwoordig realistisch uitgeeft voor een Breitling Steelfish, vermoedelijk de 42mm variant. Het aanbod in kwestie is zonder papieren of doos, dus letterlijk what you see is what you get. Het horloge zowel als de slash bracelet is echter onlangs gepolijst.

Max 1000

Hmm… Dat klinkt cryptisch. Wat wil je daarmee zeggen?

Hij ziet er behoorlijk afgedragen uit :thinking:

1 like

Laten liggen Goed gebruikt :thinking:

Niet doen. Er staat een mooie colt ocean van @Otter in het blauwe deel. Die ziet er beter uit. Maar is wel kleiner.

1 like

Bedankt voor de gratis reclame
Mijm Colt is wel een quartz en loopt dan ook strak op tijd.

De foto die je post is geen steelfish.
Verder bepaald staat, onderhoud en welke bracelet eraan zit (pro 1 of 2) nogal waar de prijs heen gaat.

In het blauw staat een steelfish op rubber voor net onder de 2k met “recente” service (van 3 jaar geleden). Deze is al 30x omhoog geplaatst maar verkoopt niet. M.a.w. 2000 euro is te veel voor dit model in deze staat en en configuratie.

1 like

Dit is inderdaad geen steelfish maar een gewone superocean.
Een van de laatste uitvoeringeng in deze serie volgens mij rond 2009.

Ah oke, dat wist ik niet. Durf je de waarde van deze dan te schatten?

1 like

Dit is een “normale” Superocean.
Gokje rond de 1200-1300 euro.
Maar is even puur op gevoel. Wellicht kan iemand anders hier een betere schatting van maken.

Zie 6 uur geleden… was waarschijnlijk teleurstellend… maar in deze staat, zonder doos en papieren…

Dit is een superocean… zonder papieren en “gerockt” ergens bij 900-1000 euro

Een Steelfish, ook met recent service :)… zie ik bij 1500…

1 like

Bedankt voor al jullie reacties!

Wellicht dat ik het horloge in het eggie eens ga bekijken maar misschien ook niet meer n.a.v. jullie feedback :see_no_evil:

Bied hem 5 meier, gewoon lekker dragen daarna.

Deze dus