Waarde Breitling?

Ik heb op 2dehands.be een reactie ontvangen op een Casio WQV-3 die ik daar te koop heb staan voor €80. De man vraagt of ik mijn Casio van 2002 wil ruilen tegen een nieuwe Breitling astronaut chronograaf… Hoewel ik de prijzen niet ken, denk ik bij het lezen van Breitling toch aan meer dan €80, toch?
Ik ben dus niet geneigd om die reactie serieus te nemen.

Lekker laten gaan dus

2 likes

Dan krijg je sws een nepperd retour

2dehands.be en horloges gaan volgens mij niet goed samen. Die Beitling zou echt een paar duizend euro waard zijn…

Vraag naar eens een plaatje wat je krijgt…

Dit is toch niet serieus ?

2 likes

Dit draadje mag wel weer dicht. Dit soort “vragen” wordt me een beetje te vaak gesteld de laatste maanden. Vragen naar de bekende weg, met niet altijd even duidelijke intenties.

1 like

Even en paar minuutjes googelen op het aangeboden horloge en je vist er ook als leek de oplichters uit.

Sluit dit draadje maar en verwijder gelijk mijn profiel maar.
Heb het wel gehad met dit forum.

1 like

Niemand zegt iets raars. Wat verwacht je dan?

Ik vind dat gezien de vraag die je stelt, iedereen nog behoorlijk vriendelijk en netjes is. Echt, ik heb de ballen verstand van horloges, dus ik ben wel de laatste die (in principe) hier een oordeel zal vellen, maar deze vraag getuigt echt van een dramatische horloge-ontwetendheid c.q. algemene kennis. Hier had je ook echt heeeel makkelijk zelf achter kunnen komen en dan een beetje verontwaardigd zijn op grond van bovenstaande reacties die ook nog eens heel netjes zijn?

2 likes

Goed zo, doei

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Amai!

neppert

reageer dan niet

2 likes

:wave: :joy: Sorry hoor maar dacht dat HF stond voor horlogeforum maar dit lijkt meer op humorforum.

2 likes

Waarom zouden we dat moeten doen? Ik heb namelijk geen idee!

Nee, circa €80 is een hele normale prijs voor een nieuwe Breitling. Trek je niks aan van alle afwijzende reacties hier, gewoon doen.

P.S. Wist je dat ook met een AZERTY toetsenbord gewoon kan googlen?
Lijkt me best een handige tip. Wist je nog niet, zo te merken.

2 likes