Waarde Cartier

Beste forumvrienden,

Ik heb een vraag voor de horlogekenner. Van een goede kennis kan ik een horloge kopen voor een écht vriendenprijsje. Toch is het nog een rib uit mijn lijf, vandaar dat ik nog even wil informeren. Aan de echtheid twijfel ik niet, en de nieuwwaarde zal vast in de duizenden euro’s zijn geweest.

Ik heb de foto ge-mmst gekregen, vandaar de slechte kwaliteit, maar heeft iemand een idee wat de waarde van dit model ongeveer zal zijn?

linkje:
http://img9.imageshack.us/i/fotovih.jpg/][img]http://img9.imageshack.us/img9/3672/fotovih.jpg[/img

Ik hoor het graag, alvast bedankt.

het model zegt me niet veel is die wel echt ?
vind die kartel kroon niet echt cartier, als die echt is is leeftijd ook van belang nu zo tussen de 700 en 1200 euro

geert heb hem gezien 500 geld zat ja, ik zou zeggen doe mij maar een santos

ik heb hetzelfde horloge in mijn verzameling, al 10 jaar. Toen kostte het horloge 2700 gulden. Denk dat je moet denken aan een bedrag tussen de 500 en 1000 euro, afhankelijk van de staat ( doos papieren enz. ) en of er een liefhebber voor is. Hij is naar huidige maatstaven erg klein .

de mijne :

Waarom staat er op deze plaat “must de Cartier”? er zijn ook horloges waar gewoon "cartier’opstaat. Wat is het verschil??

pasha de cartier, santos de cartier,…, het zijn modellen en series van cartier. Alleen bij voornamelijk de must serie hebben ze ervoor gekozen om het erop te zetten.

O.k weer wat geleerd (tu)

“must de Cartier” is ook de “goedkopere” lijn van Cartier.
Zo zijn de goudkleurige horloges uit de Must-lijn niet goud, maar goud op zilver.

Hoe kun je nou een schatting van de prijs geven als je helemaal niets van het horloge weet Wilco? :S

Henrik als die op chrono24 al voor 500 staat dan is zo klokje niet veel meer waard en een must de cartier is de goedkoopste reeks dan is een schatting toch zo gemaakt

Henrik Schreef:

Hoe kun je nou een schatting van de prijs geven
als je helemaal niets van het horloge weet Wilco?
:S

Ropa Schreef:

“must de Cartier” is ook de “goedkopere” lijn van
Cartier.
Zo zijn de goudkleurige horloges uit de Must-lijn
niet goud, maar goud op zilver.

het model dat je hier ziet is rhodium op zilver.

Aanvankelijk had cartier het idee om hier de goedkopere series van te maken. Later is gebleken dat het een succes was en is het niet per definitie meer de goedkoopste serie, kijk naar de geurtjes, de pennen enz.

Ik snap geen woord van wat je schrijft.

zo moeilijk is het niet

Master-Fan Schreef:

Ropa Schreef:

“must de Cartier” is ook de “goedkopere” lijn
van
Cartier.
Zo zijn de goudkleurige horloges uit de
Must-lijn
niet goud, maar goud op zilver.

het model dat je hier ziet is rhodium op zilver.

Aanvankelijk had cartier het idee om hier de
goedkopere series van te maken. Later is gebleken
dat het een succes was en is het niet per
definitie meer de goedkoopste serie, kijk naar de
geurtjes, de pennen enz.

Klopt wel, maar ik bedoel eigenlijk dus de goedkopere horlogelijn.