Waarde horloges Tokano en Rexxor

Ik heb 2 horloges van me grootvader en moeder.
Ik heb geen idee van de waarde, zou iemand me hier kunnen vertellen of ze iets waard zijn?

Het gaat om:

• Heren horloge van het merk Tokano.

• Op de wijzerplaat staat ook nog: jeweled, unbreakable spring, Anti-dust Antimagnetic.

• Het is een opwindbaar horloge, moet meer dan 50 jaar oud zijn. (exact weet ik het niet).

• Op de achterkant staat: Waterprotected, Special Antimagnetic, Electronically Tested, Stainless steel back.

• Verder staat er op elk schakeltje van de uittrekbare metalen band Stainless steel (rechtop en opzekop).

• Aan de voorkant is hij volgens mij van brons, de achterkant is roestvrij staal.

• Dames horloge van het merk Rexxor.

• Er staan een nummer op: 25292

• Verder staat er op de achterkant rondom: stainless steel caseback 3ATM Quartz SR626 Base Metal Bezel

• Deze is waarschijnlijk nog vrij nieuw.

• Het bandje is helemaal van roestvrij staal ook met van die uittrekbare metalen schakels.
    -Alleen aan de voorkant is de omranding van de wijzerplaat goudkleurig.

Ik heb foto’s deze staan hier: http://sta.sh/01a3dgso082e

Dat kijkt wat gemakkelijker.

De namen zijn mij volledig onbekend. Waar heb je zelf al gezocht?

Ah bedankt, dat kijkt inderdaad makkelijker :slight_smile:

Ik heb zelf net uitgebreid gegoogeld voor meer informatie, maar ik heb niet echt iets kunnen vinden. Wel een horloge van Rexxor die op marktplaats te koop stond, maar niet 1 die erop leek.

Dus hoop dat hier iemand toevallig de merken kent en weet of het iets waard is of niet.:slight_smile:

Ik ken de merken Tokano en Rexxor helemaal niet, wat al een veeg teken is. Op de Rexxor foto zie ik dat het een quartz uurwerk is. Lijkt me eerlijk gezegd weinig waard.
Maar goed,
“just my 5 cnts…”

Rexxor is een merk dat je in de kijkshop vindt. Hoeft niets mis mee te zijn maar helaas wel een goedkoop horloge.
De inscripties op de achterkant van de tokano doen vermoeden dat het om een eenvoudig “pin lever” uurwerk gaat. 1 steens waarschijnlijk. Leuk, maar ook voor de krappe portemonnee.