Waarde JL gesp?

Ik ben helaas geen Jeager Lecoultre kenner, maar deze gesp viel me wel op. Kan iemand vertellen of de gesp origineel is en of de gesp mogelijk meer waarde vertegenwoordigt dan het horloge dat eigenlijk in niet al te beste toestand verkeert.

Grappig, en goed gevonden. Ik denk dat de waarde van de gesp 50-75 euro is. Als schat ik in dat door deze link te plaatsen je kans om een meevaller te pakken ineens heel klein is geworden… :wink:

3 likes

Niet voor gegaan uiteindelijk zie ik?

Nee, ik was gewoon benieuwd. En mogelijk interessant voor iemand op het forum.

1 like

deze sluitingen werden voornaamlijk gebruikt op dames horloges. De double micronlaag is zo te zien bijna helemaal weg, In goede staat mag dit soort sluitingen zo rond de 70 Euro kosten. Deze vind ik te duur. Mijn advies niet kopen.

Het gaat om het horloge bij dat bedrag, gesp is dus mooi meegenomen en kun je als korting zien :wink:

1 like

De band lijkt wat breed voor een vintage dames horloge (17 mm) en is de de gesp niet gewoon RVS?

Ik had niet zo snel de rest gezien op de foto, inderdaad is 17 mm groot, meestal is dat 14 mm. voor een dames horloge, maar als je goed kijkt op de foto dan zie je wat gelige vlekken en gedeelten op de gesp bij de inkepingen en dat geeft aan dat het double is volgens mij en geen staal. De prijs is dan ook zeker redelijk als het inclusief het horloge is.

1 like