Gevonden na opruiming van huisraad van moeder na overlijden. Oa deze 3 dameshorloges.
. Zie graag reacties tegemoet, groet en glimlach VeronicaWaarde nihil denk ik.
Kliko gaat wat ver. Wellicht de rommelmarkt
Je moet net de juiste tegenkomen maar dan krijg je er nog wel iets voor inderdaad.
De rommelmarkt, marktplaats… moet je nog wel een tientje of wat per stuk voor moeten kunnen krijgen.
Tis wel jammer, lijken me in uiterlijk redelijk goede staat te zijn, maar voor dit soort dames horloges zijn er bijna geen liefhebbers.
Waarde inderdaad nihil. Ik heb net een leuk Tissot dameshorloge uit de jaren 30 gekocht op een veilingsite; kosten: 11 Euro inclusief verzending vanuit Zweden. En dat is dan zelfs nog een bekend merk, wat voor bovenstaande horloges niet geldt
Welkom bij de Veronica.
Niet weg doen,mooi aandenken aan je moeder.
Als jij €10 voor een dameshorloge kan krijgen heb ik nog wel een assortiment liggen voor je. Dameshorloges van niet bekende merken gebruik ik als opvulling in lotjes. waarde eerder €1-2 per stuk is realistischer.
Kan ook. 10 euro, 5 euro, 1 euro. Valt in alle gevallen nog steeds in de ‘nihil’ categorie wat mij betreft, zoals ik ook aangaf.
Een toegevoegde “waarde” kan nog zijn dat ze met zijn drieën zijn .
Dank voor de reacties, dan lever ik ze in bij de kringloop in Leiden, misschien kan iemand dan nog iets van "onderdelen"gebruiken. Iedereen een fijne dag gewenst
Ik begrijp wat je bedoelt, maar deze lagen in een rommel la . Ik bewaar zeker dingen die mij aan mijn moeder herinneren. hartelijke groet Veronica