Waarde Orient Mako 1 Pepsi in prima staat

Ik wil een Orient Mako 1 Pepsi hier te koop gaan zetten. Hij is voor zijn leeftijd in prima staat.

Heb echter geen idee wat een redelijke prijs hiervoor is. Wil niet belachelijk hoog gaan zitten, maar ook niet te laag als het niet nodig is :wink:

Iemand een idee? :grinning: Zie weinig tot niets meer op het net over de Mark 1.

4 likes

Je kan in het archief zoeken. EUR 75 tot max EUR 100 verwacht ik.

1 like

Daar ben ik niet zo goed in :worried: Bedankt voor de suggestie.

Hij zal al wel wat jaartjes meedraaien.
Ik ga ongeveer mee met de voorganger.
75 tot 125 euro.

1 like

Denk 12 jaar oud, maar weinig gedraaid c.q. geslingerd. Niet dat dat uitmaakt. Bedankt voor de taxatie. Deze gaat me dus niet rijk maken :wink:

2 likes

Haha nee daar kan ik je niet blij mee maken idd :hugs:

De nieuwe eigenaar vast wel. :sunglasses:

100 tot 125 ballen is toch een prima bedrag als je dat er voor krijgt? Het is toch niet dat dit horloge je een rib uit het lijf heeft gekost 12 jaar terug.
Zou dit qua afschrijving een prima horloge kunnen noemen.

EDIT:

Natuurlijk ten overvloede, maar rijkdom zit in hele andere zaken…

Was verre van duur & voorts gelemaal mee eens

Waar is die knop voor bij 2 uur

10 euro meer of minder zou mij niet uitmaken voor zo’n horloge, maar ik weet vrij zeker dat je deze een paar jaar terug nieuw kocht voor eur 125,-/150,-.
Dus voor een 12 jaar oud horloge…

Dag/datum verstellen geloof ik. Is een pusher.

Dag :grinning:

1 like

Wat een waardeloze functie, zonde, doet het model geen positieve extra aan als je het mij vraagt.

Verder een mooi horloge, en volgens mij wel aardig wat bang for buck

“Nieuwere” versie (mako 2) had die knop niet meer. Zal wel beperking van t movement zijn geweest.

Dit is wel een instap model. Bang for your buck als het ware. Deze heeft ook geen hacking/ handwinding. Maar wel een superstabiel/ onverwoestbaar uurwerk.

1 like