Waarde Quartz Omega Deville

Ik heb een gouden Omega uit de goud bak van een kennis (juwelier horlogemaker) kunnen redden :money_mouth_face:
Mocht hem meenemen voor de goud waarde. De tekst die achter op de deksel stond heeft hij weg gepolijst en er een nieuwe batterij en band aan gedaan.
Het is naar mijn idee nog een mooi 18 k horloge.
Zonder te vernoemen wat ik er voor heb moeten betalen zou ik graag jullie mening weten wat dit horloge momenteel zou kunnen opbrengen.
Ik hoor het graag.
Groet, Hans

3 likes

Ziet er mooi uit. De staat lijkt ook goed. Zal een paar honderd euro waard zijn denk ik.

1 like

Zeker mooi.

1 like

In elk geval goudwaarde.

1 like

Goede topic titel :+1:

1 like

Leuk verhaal. Ik heb geen idee wat het waard is, maar ik denk dat de juwelier dit wel gecheckt heeft voordat hij het in de goud bak gooide. Ik ben erg nieuwsgierig.

Huh dit heb je toch al eens eerder gemeld?

Edit: je hebt dit al eerder gemeld. Het kan zijn dat je het bent vergeten, of je moet naar de huisarts :stuck_out_tongue:

Laat de kast met deksel en lunette rond de 16 gram zijn a 34 euro per gram en voila.

1 like

Ander horloge toch?

1 like

Was een ander klokje (rolex)

Het is 20 gr. goud.

Dan is het horloge rond 700 euro waard moet je maar denken want ondanks dat er Omega opstaat is het verder geen zeldzaam of bijzonder horloge (en quartz helpt ook niet mee )

Was het een mechanisch uurwerk geweest,dan was er wel een hogere premium boven de goudprijs geweest

1 like

Goed geraden :wink:

3 likes

Wat heb jij er voor betaald?

Scherp!

€ 700,-. :roll_eyes: