Waarde Robinson Swiss Sapphire 18K Gold CROWN 24K Gold plated (fotos)

Waarde Robinson Swiss Sapphire 18K Gold CROWN 24K Gold plated

U bedoelt…?

Zie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,222508

maar vraag me niet waarom >X

want vorige keer oordeelde de OP “ik zit blijkbaar in een forum met weinig verstand van horloges”.

Deze keer zijn de foto’s blijkbaar een toevoeging. Nu, ik zie niks van foto’s :o

Neemt al afscheid van deze, met overigens zeer beroerde nederlandse spelling schrijvende, persoon

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Heb het oude draadje eens doorgelezen. Dat raad ik overigens iedereen aan. In het begin wordt duidelijk waarom ts het lekker zelf uit kan zoeken. Daarna wordt ook nog echt leerzaam :~

soufezze Schreef:

Waarde Robinson Swiss Sapphire 18K Gold CROWN 24K
Gold plated

Waarde? Die weet je toch al?! Van een ‘echte’ deskundige nota bene! Je hebt onze beperkte kennis van horloges helemaal niet meer nodig man (tu)

Wow soufezze, jij hebt echt veel geluk! dat horloge is 24.000 euro waard man!!::o

ik zou hem maar gelijk aanbieden op chrono24!!:+

Totaal onbekend merk, dus goudwaarde. Circa 20 Euro per gram.

hcptdg Schreef:

Totaal onbekend merk, dus goudwaarde. Circa 20
Euro per gram.

Nadat je de doublé-laag er succesvol afgeschraapt hebt…

lencoth Schreef:

hcptdg Schreef:


Totaal onbekend merk, dus goudwaarde. Circa 20
Euro per gram.

Nadat je de doublé-laag er succesvol afgeschraapt
hebt…

OK, 1 gram dus :smiley:

hcptdg Schreef:

lencoth Schreef:


hcptdg Schreef:



Totaal onbekend merk, dus goudwaarde. Circa
20

Euro per gram.

Nadat je de doublé-laag er succesvol
afgeschraapt
hebt…

OK, 1 gram dus :smiley:

Nou, mocht je er dus nog niet helemaal uit zijn, wij hebben met ons weinige verstand van horloges geconcludeerd dat de waarde €20 is. Van harte.

JTrapman Schreef:

Nou, mocht je er dus nog niet helemaal uit zijn,
wij hebben met ons weinige verstand van horloges
geconcludeerd dat de waarde €20 is. Van harte.

Denk dat dit nog een genereuze taxatie is. Mocht je met 1 gram goudstof bij een handelaar komen, dan heb je een goede kans dat deze geen interesse heeft. Het lijkt me moeilijk vast te stellen hoeveel goud er nu echt inzit dan wel dat het voor de handelaar te veel moeite is t.o.v. de opbrengst. Grote kans dus dat de uiteindelijke waarde nihil is.

soufezze Schreef:

Waarde Robinson Swiss Sapphire 18K Gold CROWN 24K
Gold plated

Ga je nou weer opnieuw beginnen? Je was toch al klaar hier.
Ik heb liever dat je eens een echte bijdrage gaat proberen te leveren in plaats van te trollen.

Daarbij heb je een misleidende topic naam aangezien er geen foto’s zijn. Net als in je vorige topic over hetzelfde horloge.

Goed gezegd (tu)