Waarde SKX007

Wat is een SKX007 (inclusief doosje, rubberen strap + jubilee) anno 2020 nog waard? Staat is 9/10. Enkele gebruikssporen op de jubilee band. Glas is gaaf.

Groetjes :).

Er staan toch genoeg vergelijkbare items in horlogemarkt verkocht om zelf een schatting te maken?

75,-- zal ik hem ophalen?

1 like

oke grapje’

Ongeveer 220 a 230? Ruwe schatting.

Edit: ik denk toch iets meer. Zie dat hij op rubber op MW nieuw 280 kost. Dus inclusief jubilee rond de 250 moet te doen zijn

Mooie verkapte advertentie zo. Zo had ik het ook gedaan als euh… :sunglasses:

Foto’s?

lijkt me wel afhankelijk van leeftijd en staat

Ligt een beetje aan de staat en de leeftijd.
Met de standaard jubiyee zou ik er zelf geen 200 voor betalen in ieder geval.

Staat is er bij vermeld, ik ging er wel van uit dat hij, aangezien de staat 9/10 is, hij niet super oud is. Maar ongeveer 250 voor een maximaal 2 jaar oude skx007 in 9/10 staat zou haalbaar moeten zijn toch? (inclusief jubilee dan)

Volgends mij zijn ze hier voor een heel stuk minder gegaan dan dat. Ik denk dat de schatting van rond de 200e wel redelijk is. Maar uiteindelijk, wat de gek er voor geeft :slight_smile:

Wou er niet aan, ondertussen heb ik er 2 :blush:

Denk rond de 180,-/200,- voor een zeer nette.

Kocht er hier op HF 1 voor 180,- met jubilee, in principe nieuw… klein veegje op de clasp.
Kocht er recentelijk 1 bij een webshop voor 230,- compleet met doos, maar op rubber.
Beiden zijn K-versies…

J-versies op rubber zijn 280,- maar wat je niet kent mis je niet.

Horloge is nog niet in de verkoop, thanks voor de reacties die er wel serieus op ingaan :).

1 like