Hallo allemaal, via via ben ik aan een horloge gekomen en ben wel benieuwd naar de waarde ongeveer. Kunnen jullie mij verder helpen?
Er staat er eentje voor $241.20 op Ebay, dus 150 piek ofzo voor deze ofzo?
Probeer het eens op Marktplaats.
Er is veel waterschade. Dat heeft een aanzienlijk effect op de waarde.
Rond de €250/300 denk ik, wijzers zien er ook slecht uit.
Ik zou gokken op 150-200 euro, zoals eerder genoemd relatief veel schade en voor iets meer geld zijn mooiere exemplaren te vinden
Zou het interessant zijn deze op te laten knappen? Nieuwe wijzers etc of wordt dat een heel duur iets?
Ik zou eerder een exemplaar in betere staat zoeken.
Als je het zelf kan, de middelen en materialen hebt, Ja > anders nee. Succes in ieder geval.
@Joost17 Deze TAG Heuer 4000 is niet het meest gezochte model en deze is ook niet in heel goede staat.
Maar je ziet dat modellen uit deze periode ook langzaam maar zeker meer ‘love’ krijgen. Je ziet bijvoorbeeld dat de 1000-serie de laatste tijd behoorlijk in waarde is gestegen en dat nu de 2000-serie ook gewilder wordt. Belangrijke vraag is hierbij wel of het horloge nog gewoon goed werkt.
Of het de moeite waard is om dit horloge op te laten knappen, hangt helemaal van jou af. Vind jij dit een heel leuk horloge en ga je hier zeker nog jaren zelf van genieten? Dan doen. Maar wil je dit horloge op korte termijn verkopen? Dan zeker niet doen.
Helemaal mee eens.