Waarde van mijn zodiac

hallo,wij gaan verhuizen,leuk voor ons natuurlijk, maar dat kost ook aardig wat knaken,ik overweeg nu om mijn zodiac te verkopen,maar wat is hij ongeveer waard,zit in een doos is NOS, 2 mini krasjes op het glas(kan je wegpoetsen maar durf ik niet),dus uhm wie weet wat dit ongeveer waard is?

http://www.mijnalbum.nl/Foto=CO6UPUTX

Hij is vast niet zoveel waard als een heel huis :smiley:

nee dat weet ik maar we hebben gewoon centen nodig,alles is duur,dus ja dan maar wat wegdoen,alle beetjes helpen,een horloge koop ik dan wel weer in betere tijden.

Ik heb even gezocht, en ik kom op het internet op bedragen rond de 300 dollar uit. Dat lijkt me erg weinig dus ik zal nog even verder kijken!

als je hem voor 300 dollar kunt verkopen moet je dit gelijk doen. Zodiac is nu niet echt een topmerk waar grof voor betaald wordt.

bedankt voor het zoeken in ieder geval ,vond nog mijn toekomstige horloge op het net : ##verwijdert vanwege de verder nogal volwassen inhoud van de webiste##

maar goed,ben wel aan het horloge gehecht,doosje is geregeld door gerswin,heb ik ook nog voor door nederland gereden,maar ja geld is geld(en het is ook een heel mooi huis :wink: )

link doet het niet,ach ja wel lache site plaatje staat tussen funpics oktober.

Dat ben ik niet helemaal met je een tom. Het huidige zodiac (swatch) is misschien niet alles, maar de horloges die het vroegere zodiac maakte waren wel degelijk van zeer goede kwaliteit…
En voor een goede vintage seawolf of mistery watch wordt ook redelijk wat betaald tegenwoordig.

Maar floris, kijk voor de waarde eens op :

http://www.vintagezodiacs.com/Stock/4Sale.htm

En als je dan een procent of 20 - 30 van die prijzen afhaalt zit je wel goed denk ik.

Yaflle

Ik denk ook dat je je vergist Tom, oude Zodiac’s kunnen behoorlijke bedragen halen. En als je dan een NOS met alles er op en eraan hebt… Zeldzaam.

Maar ik denk niet dat je er zoveel voor krijgt dat je er later geen spijt van hebt dat je het hebt verkocht. Waarom verkoop je je auto niet oid?

auto is al verkocht,maar ik heb uitstel want het huis waar we mee bezig waren gaat niet door(werden opgelicht door makelaar enzo,echt belachelijk)

dus hij blijft voorlopig nog even bij mij,kan ik teminste doorsparen,denk dat een NOS in doos het over 15 of 20 jaar wel leuk doet onder de verzamelaars ,en bovendien vind ik hem nog steeds mooi (tu)

bedankt voor al jullie reactie’s,en uh mod sorry voor de link.

Dit zijn momenteel 2 Zodiac modellen die het goed doen bij verzamelaars.

een mooie Zodiac Seawolf uit de zestiger jaren doet zo’n $ 500,-


en de calender Moonphase kost nog iets meer.
(prijzen zonder doosje)

André

de mijne gaat denk ik ook wel in prijs stijgen,zadiac ligt weer vollop in de winkel,dus het merk krijgt weer aandacht zeg maar,bedankt voor de info

ik heb mijn zodiac te koop staan op ebay,iemand interesse,bieden vanaf 200 euro!!