Hallo! Mijn naam is Richard en ik ben een nieuwe deelnemer aan dit forum.
Ik heb een vraag met betrekking tot de markt waarde van een aantal Seiko horloges in mijn bezit.
Het gaat om de volgende modellen: 0139-5019 , 0124-0049 (beide digitaal) en 9223-8000 (Seiko King Quartz met een twin quartz movement). Foto’s (mijn excuses voor de matige kwaliteit) zijn bijgevoegd.
Alle drie horloges bevinden zich in een goede staat, zowel technisch (alle functies werken naar behoren) als cosmetisch.
Ik denk erover na om ze te verkopen aangezien ik ze niet voldoende/regelmatig draag, en het jammer vind om ze in de kast te laten liggen.
Met het oog daarop, zou ik het plezierig vinden een reële waarde als mikpunt voor mijn eventuele verkoopprijs te hebben, en hoor graag de mening van de ‘experts’ op dit forum .
Ik dank U bij voorbaat vriendelijk voor Uw reacties / adviezen!
Richard!
Hello, thank you for your message. I still have the watch, but have to think a bit about selling it. But… given the very good state in which it is ( I almost never wear the watch), I would not consider to sell below 350 euro. Please let me know, if you would still be interested to hear from me, once I decide to sell the watch. Thank you once again, and best regards, Richard
De informatie, die ik verstrekte, en de indicatieve prijs, die ik vervolgens kreeg, stammen van een jaar geleden. Bovendien, het horloge hoeft niet per se weg.
Dit is een veiling van een maand terug voor dit model van een betrouwbare verkoper dat denk ik een goed beeld geeft van de markt. Komen nog wel importkosten bij maar onder de 250 euro in totaal. Dat is veel voor een King Quartz, de niet twin quartz modellen en de minder mooie gaan voor aanzienlijk minder. Met 350 euro zit je eerder n de King Seiko, VFA en Grand Quartz regionen.