Waarde verkoopprijs?

Ik heb hier wat horloge’s die ik wil verkopen aan een winkel, maar wat is een redelijke prijs die ik ervoor kan vragen/krijgen?

Het zijn allemaal handwinders, op de Dunhill na. De JLC is 18kt goud en bij de Tissot mist een pushpin en een bandje. Wat zou ik hier voor ong. k unnen krijgen?

Bedankt! :slight_smile:

150 euro? Dat bedoel ik niet vervelend, maar deze horloges zijn niet heel courant en een winkel aan wie je het aan wil bieden wil er vast ook beetje winst op maken en wil er ongetwijfeld ook nog iets van garantie op kunnen geven.

Je kunt ze beter zelf afzonderlijk verkopen op chrono24.com of via de ‘Te Koop’ forums op deze en soortgelijke sites.

RJ

Ik hoef er ook niet de Jackpot voor te hebben. Ik zat zelf zo rond de 250 te denken. Afzonderlijk verkopen kan ook, maar dan heb je weer die nasleep van verzenden etc. Ik wil ze gewoon allemaal in een keer kwijt zijn. Iemand van hier misschien interesse? :wink:

Dat geld leg ik dan bij m’n nieuwe aanwinst, een Rolex of JLC (zie Rolexforum.nl)

Ik zag je posting op rolexforum.nl inderdaad, heb er nog op gereageerd vanochtend. Maar goed, ik denk dat je ze gewoon in NL moet verkopen om geen nasleep te hebben mbt verzenden. Binnen NL is het allemaal voor weinig te versturen, incl verzekering.

RJ