Waarde wijzerplaat Tag Heuer

Goedenavond,

Bij de onderhoudsbeurt van mijn Tag Heuer Carrera 16 day-date ref. CV2A10 zijn vrijwel alle onderdelen die niet tot het uurwerk behoren vervangen (wijzerplaat, wijzers, pakkingen, glas, kroon).

Ik heb de oude onderdelen retour gezonden gekregen en nu valt me op dat de wijzerplaat in uitstekende conditie is. Voor zover ik kan zien, tenminste.

Ik heb geen verstand van de markt. Zijn dergelijke onderdelen nog iets waard, of rijp voor de kliko?

Jullie advies wordt gewaardeerd.

2 likes

Ik zou hem zeker niet weggooien is volgens mij altijd wat waard en misschien kan je iemand op het forum ermee blij maken.

1 like

om een ​​idee te krijgen :thinking:

2 likes

Zeker niet weggooien inderdaad. Is altijd wat waard en leuk en handig om achter de hand te hebben. Vraag me alleen wel af waarom ze de wijzerplaat vervangen als die nog in zo’n goede staat is…

2 likes

Maar waarom is die vervangen dan?

1 like

Handel is handel… Ook voor TH

1 like

Dit topic is precies de reden dat bijvoorbeeld Breitling geen vervangen onderdelen terug stuurt naar de klant.

Een “Franken” is zo in elkaar geschroefd op deze manier. :roll_eyes:

1 like

En niet alleen Breitling, heb dit bij IWC ook meegemaakt, en dan vraag ik mij toch af: mag dat zomaar?
Vergelijk het eens met een reparatie aan uw auto…

:scream:

Welke site is dit?

https://watchesulike.com/fr/

2 likes

Rolex ook standaardprocedure

Yep ,ik ben geen jurist maar het kan blijkbaar.
Ken geen ander produkt waar dit de gangbare procedure is.