Waarde

Belg? Dat zou een boel verklaren…

Idd, niet verder weg dan je neus lang is.

Ps. dan koop je een Rolex om aan je zoon te geven op zijn 18e verjaardag en dan verpatst hij 'm direct om eens lekker te gaan stappen met z’n vrienden :confused:

Volgens mij kopen juíst de meeste mensen Rolex omdat het een belegging cq. waardevast is. Niets mis mee, maar ik snap TS wel, wil je bang for je buck en ben je bang geld te verliezen, koop dan een Rolex. Niet echt heel spannend maar je gooit dan in elk geval niet je geld weg. Sub no date zou inderdaad een veilige keuze zijn, niet echt sexy maar wel verstandig

1 like

Ik vraag me af hoe je hierbij komt…

Nutteloos topic, horloges kosten geld. Koop wat je leuk vind en wat je kunt betalen. Net als met auto’s en schoenen en …

3 likes

Ja leuk, gelijk misschien, maar jij zult het wel druk hebben met elke keer reageren op nutteloze topics😂
Wat voor de 1 helder is voor de ander misschien wel een discussie waard :+1:

1 like

Ik heb het niet druk met reageren, ik reageer weinig denk ik. Maar al dat geleuter, ik zeg het nu netjes maar ik bedoel eigenlijk gezeik, over de waarde en de afschrijving en weet ik wat vind ik nutteloos. Zitten we hier op een horlogeforum of op een ‘boekhouders met een lease-auto die te beroerd zijn om te betalen’ forum?

5 likes

Geweldig Louis, ik had het niet beter kunnen samenvatten.
Btw, als jij nu meer gaat reageren, kopen wij aandelen Lays & Coca Cola.

1 like

Zullen we dan nodig hebben. :wink:

Vrouwen

Die betaal je achteraf, en wat daar de prijs van gaat zijn weet je nooit.

1 like

Die kan je goedkoop krijgen maar vragen op den duur steeds meer onderhoud.:innocent:

1 like

Een beetje zo’n 50 inch televisie deal bij de mediamarkt op afbetaling.

Ik ben traag vandaag.

2 likes

Nou ja als je daar op de afstandbediening drukt doet hij in ieder geval waar je voor betaalt.

2 likes

Nutteloos, waarde en afschrijving…het leven gaat bijna nergens anders over.
Overal moet geld aan verdiend worden is …a way of life.
Dus waarom zou ik niet kiezen voor waardevastheid …

Waarom niet voor wat je mooi vindt? Dan maar geen Speake Marin of Rolex.
En accepteren dat het geld kost. Maar ik begrijp dat jouw way of life (het woord alleen al) en hoe je erin staat een andere is dan de mijne…

1 like

Slotje graag …schiet de vraagstelling voorbij…

Maar aan een leuke vraag komen kost al aardig wat geld… Er vanaf komen kost nog veeeeel meer kan ik uit ervaring vertellen :joy::joy::joy:

1 like