Waardebepaling Rolex

Dit zojuist ook in het Rolex topic gepost maar ik denk dat ik op deze manier wat meer input kan krijgen.

Deze Rolex heb ik al sinds 2007 (even uit me hoofd) in het bezit maar kan er niet echt aan wennen. Twijfel dan ook al een tijdje om deze in de verkoop te doen maar heb geen idee mbt de waardebepaling. Heb het horloge van een goede zaken partner gehad en geen idee wat het toen gekost heeft.

Aan de ene kant heb ik zoiets van een beetje lullig maar aan de andere kant vindt ik het ook zonde als het maar in de kast ligt. Als iemand dus een idee heeft van de waarde van deze klok dan zou ik misschien toch eens kunnen kijken hoe of wat.

Alvast bedankt voor de hulp!

Vanaf 2007 in het bezit, maar je kan er niet aan wennen?

Dat heb ik alleen met mijn vrouw, niet met horloges…

Die had er al eerder uitgegaan! Scheelt dat ik bij de verkoop van een horloge niet de helft hoef in te leveren… :stuck_out_tongue:

Het is ook een lilluk ding zo. Wil je 'm houden, kun je overwegen er een andere wijzerplaat in te (laten) zetten. Romeinse cijfers laten elke Rolex er “cheap” uit zien IMO.

En anders even zelf zoeken - met behulp van de referentienummers - op Chrono24; zie je meteen de top-end van de vraagprijzen.

1 like

www.chrono24.nl

edit: nét te laat :slight_smile:

1 like

Great minds… :slight_smile:

3,5 -4k

Haha heb eigenlijk pas sinds een jaar of 2 een beetje wat met horloges :wink:

Bedankt voor de tip, zal eens kijken!

1 like

Vond deze net op chrono24 adhv ref nummer en komt in de buurt.

http://www.chrono24.nl/rolex/datejust-ref-116200--id4308820.htm

Wat je er uiteindelijk voor krijgt is natuurlijk een andere vraag :slight_smile:

Die Steiner is de kluts kwijt, een hele nieuwe koop je voor dat bedrag.

2007, service van €500,-, zal wat meer worden wanneer direct de dial wordt vervangen.

+/- 3500,- particuliere verkoop.

Je mag die zakenpartner wel naar mij laten pb’en…
Overigens wel grappig dat je van een zakenpartner zoiets kunt krijgen, en van je levenspartner een paar sokken.

Ik zal die van mij toch eens wat zakelijker gaan behandelen!
:disappointed:

6 likes

En dan moet uiteindelijk iemand dit er ook nog voor over hebben :slight_smile:

1 like