Waardeschatting IWC

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

als je wil dat mensen je helpen kan je toch wel wat beter je best doen. Goeie foto, wat meer info etc

3 likes

Komen vast vragen over het uurwerk en scherpere foto’s.

het ziet er bv uit als een dameshorloge, wat is het formaat?

Ik heb wel een idee. En nu?

b77fcbaca46b66a82b029c627193a8c91f03d561

3 likes

Nog steeds geen apart gedeelte hiervoor in het forum? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik meen dat dit een liefhebbersforum is.
We zijn hier niet om te taxeren.
Dan komt er een foto of wat van volslagen baggerkwaliteit, geen info over de maat…

Zinloos verhaal ditm

image

Maar au serieux, de waarde?
Twee keer de helft.

1 like

Dit kun je niet menen

7 likes

:joy:

Beste topicstarter, we hebben wat betere foto’s nodig, denk ik. Misschien kun je die posten. Dan kunnen wij je beter helpen.

1 like

Wel tof zo’n horloge met 1 wijzer.

Bij uitvergroting van de eerste foto lijkt het doosje me eerder “the real deal” dan het horloge zelf. Wat een prutswerk, de plaatsing van die indexen. En er mist zo te zien inderdaad een wijzer. Die er dus op een goed/kwaad moment een keer uitgehaald is.

Die caravan/serre/dakkapel/cabrio zullen nog even moeten wachten…

2 likes

Wijzerplaat ziet er (slecht) opgemaakt uit. Logo op de wijzerplaat onjuist, zie hier een juist logo.

image

Kroon lijkt mij onjuist.

Er ontbreekt inderdaad minstens een wijzer.

De foto’s zijn te slecht om iets zinnigs over te zeggen over de kast.

Formaat lijkt hooguit unisex.

Naar dit soort horloges is zover ik weet weinig vraag. Ik zou geen hoge verwachtingen hebben van de waarde. Zeker omdat, als hij echt is, er nog wat werk aan zit om ‘m in nette staat te krijgen.

Voorzichtig over het logo: zie item 327 Ladies IWC op Ranfft, ik ga uit van een dameshorloge van TS.

Hmmm, interessant. Hoe dan ook, het ziet er slecht gedaan uit. Zonder betere foro’s van @jansen is het lastig beoordelen.

1 like

We wilden betere foto’s, niet meer van hetzelfde… :neutral_face:

2 likes