Waarom aan de binnenzijde?

Omdat het kan?

En kijk eens naar de pols van Reagan


op de eerste foto. :slight_smile:

Als je er op let dan ziet je het nog best vaak.

Ik draag zelf mijn horloge aan de binnenkant van mā€™n pols om het volgende.

  1. Het is onbeschoft om op je horloge te kijken wanneer een spreker of persoon aan het woord is. Door je Benen over elkaarheen te kruisen en je je handen in elkaar op je been te leggen kan je wel de tijd zien indien nodig. Hierdoor voelt diegene die spreekt niet ongemakkelijk en of opgejaagd.
  2. Als je Langs iemand loopt of op je handen op tafel legt, kan het zijn dat de reflectie van de zon in het glaswerk schijnt.
  3. Het straalt zakeljjkheid uit, echter is dit een persoonlijk argument. Je komt niet de grote baas uithangen met veel geld maar je laat wel zien dat je etiquette je status bepaald.

Welkom!

Kan me deels vinden in 1, alhoewel dat op diverse manieren kan. Bij 2 kan dat nog steeds en vind ik ver gezocht. 3, zal idd het punt zijn, als in persoonlijke voorkeur. Ik vind het eerder ā€˜interessant-doenerijā€™.
Daarbij, kun je vaak bij de duurdere horloges het merk eerder herkennen aan de sluiting.

OK. Maar hiervoor heb je dus wel een 6 jaar (bijna 7) oud draadje opgerakeld. En ook nog als eerste post. Het zat je blijkbaar hoogā€¦ :confused:

3 likes

dat lijkt me helemaal vervelend zitten. :wink:

1 like

Altijd belangrijk.

1 like

Zijn status is in elk geval niet die van Neerlandicus.

5 likes

Topā€¦we waren idd razend benieuwd hoe jij je horloge draagt. Weten we dat ook weer.

1 like

Moet je nagaan, een verliefde militair heeft hem dus om de enkel zitten :wink:

2 likes

Ik ben op dit moment totaal verslingerd aan de serie ā€œSuitsā€ en dit oude topic (hoewel nieuw leven ingeblazen) deed mij meteen denken aan karakter Mike Ross die zijn Timex ook altijd aan de binnenkant van zijn pols draagt! :sunglasses:


(niet meer in seizoen 4 overigens waar ik nu ben :slight_smile:)

1 like

ja maar die snapte er ook niks vanā€¦zn ex is binnenkort prinses.

Zijn ex?
Ze zijn alleen een stelletje in de serie hoor! :slight_smile:

wacht maar tot ze met die hamster Louis het bed in duikt.

5 likes

:grin:

Poor people mentality, niet iedereen heeft dezelfde mindset.

En jij ook van harte welkom!
Dat soort uitspraken getuigen in de regel van weinig smaak. Gedraag je even, als je wil? Bedankt.

2 likes

Je hebt het wel tegen een grote baas, hĆØ!!

Zonder gekheid, lekker laten gaan. De nieuweling krijgt er ook wel gelijk van langs.

2 likes

Eigenlijk zag ik dit alleen nog bij mensen van een zekere generatie en steeds minder vaak. Bij mijn weten was dit om het horloge wat meer te beschermen en dat zou gezien de kwetsbaarheid tegen schokken e.d. en krasgevoelig acrylaat ook zeer plausibel zijn.

Maar er is nog een reden; je leest het horloge makkelijker af. Probeer het maar, je draait veel makkelijker je handpalm naar je toe dan je elleboog naar buiten om de tijd af te lezenā€¦

P.S. ik draag 'm bovenop omdat ik dat mooier vind maar dat dat gedraai lastiger is zie je wel aan de WWC fotoā€™s af :wink: